S
Stigg
Guest
Var är Tanner?
Var är Tanner på alla tävlingar? känns som om man inte har sett honom på nån svensk tävling senaste två säsongerna :/
de e ju värt det.Ewasx sa:han pallar väl inte att åka till sverige
aha där har vi de.. han är gay helt enkelt?Pizzaaugust sa:de e ju värt det.Ewasx sa:han pallar väl inte att åka till sverige
alla skidåkare som åker hit för att tävla tycker ju de e snygga brudar. så de kan ju inte va för han inte pallar:S.?
jo kanske. eller så är det som du säger han är lat. troligast gay kanske?jeppenator sa:aha där har vi de.. han är gay helt enkelt?Pizzaaugust sa:de e ju värt det.Ewasx sa:han pallar väl inte att åka till sverige
alla skidåkare som åker hit för att tävla tycker ju de e snygga brudar. så de kan ju inte va för han inte pallar:S.?
Sjukt, Candide är och kommer alltid vara en legend. Finns fan ingen som hoppar större.sebbe_h sa:Eller så är han rädd för att förlora och tappa status. Så ska fallet trydligen vara med candid som jag tror bara körde 4 tävlingar förra året.
Klart att Candid alltid kommer vara en erkännt grym åkare. Jag citerar bara killen i Ross-båset på winterjam.Ojamae sa:Sjukt, Candide är och kommer alltid vara en legend. Finns fan ingen som hoppar större.sebbe_h sa:Eller så är han rädd för att förlora och tappa status. Så ska fallet trydligen vara med candid som jag tror bara körde 4 tävlingar förra året.