"call back" fr\includephp::getHeadercode är ogiltig (error_invalid_class).
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Åre ÄventyrsbutikWITMatrix sa:Får man fråga vilklen butik du jobbar i?
Jag hoppas du inser att det finns en minimal chans att golfströmmen stannar. Om den gör det, så först efter att isen på nord- och sydpolerna har smält. Då kommer det bli andra problem, så ingen kommer att bry sig om att åka skidor längre..waspshuffler sa:Asså snön kommer inte försvinna. forskare har spårat upp och kollat att golfströmmen(som gör så vi får så behagligt klimat) Kommer försvinna vilket innebär att vi kommer få ett kallare väder. Så vi kan nog räkna med 30-40 år inann´snön ger upp.=)
det är nog bara duFjunesh sa:Bara jag som sitter och hoppas på istid?![]()
Nej inte typ. Det kommer att BLI som alaska om det händer!Owkee sa:försvinner golfströmmen blir väll sverige som alaska typ![]()
fast med brutalt mycket mindre nederbördSverigeTomten sa:Nej inte typ. Det kommer att BLI som alaska om det händer!Owkee sa:försvinner golfströmmen blir väll sverige som alaska typ![]()
Jag hoppas starkt att du inte tar något i den där artikeln som bevis mot växthuseffekten. Har du ens läst hela artikeln själv? Det finns inte mycket till bevis att de har fuskat med data i någon stor utsträckning, det enda jag såg som inte förklarades på ett bra sätt är att de kanske förstörde data, vilket i sig är illa ur vetenskaplig synpunkt.kebacken sa:NI som grundar era svar pa den s.k. forutspadda vaxthuseffekten borde kolla in den har lanken:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Climategate
Konstigt att detta inte blivit storre nyhet an vad det ar, nagon tystar ner det....
TYP, sveriges landskap är inte riiiiktig likadant va?SverigeTomten sa:Nej inte typ. Det kommer att BLI som alaska om det händer!Owkee sa:försvinner golfströmmen blir väll sverige som alaska typ![]()
Suck... hämta en nål å spräck bubblan du lever i.paffare sa:Dags att sluta tro på IPCC's koldioxid-propaganda...
Finns vettigare saker att lägga pengar på, mycket vettigare.