C
calleengberg
Guest
Var kan man köpa valla?
Jag behöver valla min snowboard nu som inte ska användas på ett litet tag, var kan jag hitta valla i sthlms området?
Senast ändrad:
Nej, man använder helt annorlunda belag till snowboardar, plus att snowboards ju åker på en helt annan typ av snö.calleengberg sa:är det samma valla för skidor som snowboard?
helt annan typ av snö? är jag trög nu eller, men jag åker på precis samma park och pist som skidåkarna.Carled sa:Nej, man använder helt annorlunda belag till snowboardar, plus att snowboards ju åker på en helt annan typ av snö.calleengberg sa:är det samma valla för skidor som snowboard?
jag råkade valla mina skidor med snowboard valla, nu går dom inte ens att åka på..Carled sa:Nej, man använder helt annorlunda belag till snowboardar, plus att snowboards ju åker på en helt annan typ av snö.calleengberg sa:är det samma valla för skidor som snowboard?
Du sa det själv...calleengberg sa:helt annan typ av snö? är jag trög nu eller, men jag åker på precis samma park och pist som skidåkarna.Carled sa:Nej, man använder helt annorlunda belag till snowboardar, plus att snowboards ju åker på en helt annan typ av snö.calleengberg sa:är det samma valla för skidor som snowboard?
Det är inte jätteviktigt, en varmvalla är som sagts mjukare och går därmed lättare in i belaget. Vallan man lägger på vid förvaring skall främst skydda belaget så inte luften kommer åt och torkar ut det. Lättare och värma in en varm valla så det blir tätt. Kan man bara värma in en kall valla ordentligt så går det naturligtvis lika bra med en kall som en varm valla.snow_flake sa:Har en liten fråga som går ihop men denna så ja skriver den här
Är det viktigt att ha varmvalla? Har bara en valla som är för (-2)->(-10).
är det värt att köpa en varmvalla bara för förvaring du ja oftast inte kör i plusgrader?