vart finns de långa tröjor från butik?

EmilAlamaa

Medlem
jaa, vart finns de lång tröjor från en butik? alltså inte hemma gjorda ( edoggo, imageclothing osv..). Dem ska helst också vara lite smalare.. vet att de finns nån WeSC som är lång, men den kostar över 1000 och är inte speciellt snygg.-..

topstreetwear själva affären. köpte en 3 xl tröjja som är sjukt lång jämnfört vanlig xxxl 3 xl

Senast ändrad:
eller så har man tröjor som ser hyfsat normala ut och inte går ner till knäna som någon jävla klänning, vilket i sin tur leder till att man ser ut som en dvärg. men det är ju upp till var och en.. hmm

simon-t sa:
eller så har man tröjor som ser hyfsat normala ut och inte går ner till knäna som någon jävla klänning, vilket i sin tur leder till att man ser ut som en dvärg. men det är ju upp till var och en.. hmm
precis som du säger är det upp till var och en! så sluta klaga på andras stil =)
smaken är som baken /.

jag vill också veta nåt, jag gillar tröjor som går över rumpan och de är svårt för mig att hitta eftersom jag är 190lång

SmoofProductions sa:
simon-t sa:
precis som du säger är det upp till var och en! så sluta klaga på andras stil =)
smaken är som baken /.
Klaga?

JakobJ sa:
jag vill också veta nåt, jag gillar tröjor som går över rumpan och de är svårt för mig att hitta eftersom jag är 190lång
Jag är också 190, Nomis har XL-T på alla sina överdelar som t´s, hoods och även jackorna. Sjukt bra så man slipper att röven syns när du har lite häng och en XL är för kort, iaf på när man åker på vintern...

1-ICONAGENCY sa:
JakobJ sa:
Jag är också 190, Nomis har XL-T på alla sina överdelar som t´s, hoods och även jackorna. Sjukt bra så man slipper att röven syns när du har lite häng och en XL är för kort, iaf på när man åker på vintern...
tack mannen!

Skank på gamla brogatan i sthlm har LRG hoodies, dom är ju ganska långa :)
provade en blå 2XL häromdagen och den var soft asså

Vet att man kan beställa riktigt stora tröjor från ellos men vet dock inte hur breda dom är då

Tillbaka
Topp