Vart har Eric Strand tagit vägen?

• Trådstartare Trådstartare T_E
  • Start datum Start datum

T_E

Ny medlem
Har ingen aning om vart jag ska lägga denna tråd, fanns inget som passade in.

Men någon som vet vart han tagit vägen? Tävlar han inte längre o gör han inga filmer heller?

Han är en grym skidåkare iaf! J*vligt duktig på newschool/jibbing. =)

Han är nog lite för cool för skidscenen, precis som alla andra dudes från whitesafari o absence...

Jo, där har jag nog sett han några gånger. Tänkte mest om han slutat tävla o göra filmer?
=)

Setermannen; Ja det var ett bra tag sen man såg han i någon film, Så frågan är om han bara hänger i Bräcke o slutat att filma/tävla =S
Han va riktigt grym i filmerna (fast han är lika grym varje gång man sett han i Bräcke lr. någon annan stans).

Såg nyss en free radicals film och kom att tänka på detta då.

You-Know-Who. Jo, jag antar det. Såg han i måndags på bussen påväg till Vemdalen/funäs lr. någon stans åt det hållet med skidor, packning o allt. Så jibbar/åker skidor gör han nog iaf. =)

Senast ändrad:
Felix; Ja du vem jag är? Ingen kädis direkt, så det spelar ingen större roll vad jag säger så är det nog ingen som vet vem jag är. =)
Therese heter jag, brukar hålla till i Åre, har nyss flyttat tillbaka till östersund. Åker mest pist/off pist, men ska börja lite smått i parken. Något mer du behöver veta? =P

Är bara lite nyfiken på vart han kan ha tagit vägen...

aeriksson; Ja jag får väl göra det =)

Senast ändrad:
nleek sa:
vart är rikard nilsson ? han är ju en riktig skidlegend
rikard nilsson revolutionerade ju sporten en gång i tiden me sina feta 3or i white safari. Legend är minst sagt en underdrift, langa fram oldboysen för fan. Calle crabber i absence är ju nästan ett minne blott. Ge mig mer

Jasså det är där du har varit =) Då fick jag svar på mina frågor.

Grattis till vinsten i rail tävlingen iaf och synd på european open.

Sen lycka till med skidåkningen och musiken. =)

jonathan-o sa:
nleek sa:
rikard nilsson revolutionerade ju sporten en gång i tiden me sina feta 3or i white safari. Legend är minst sagt en underdrift, langa fram oldboysen för fan. Calle crabber i absence är ju nästan ett minne blott. Ge mig mer
Jaa, vore grymt om det gamla gänget i White Safari/Allan i dalen kunde samla ihop sig och göra en ny skidrulle, det var ju därifrån man fick all inpiration förrut:)

Andy_Banton sa:
jonathan-o sa:
nleek sa:
Jaa, vore grymt om det gamla gänget i White Safari/Allan i dalen kunde samla ihop sig och göra en ny skidrulle, det var ju därifrån man fick all inpiration förrut:)
VEM F ÄR richard nilsson AKA legenden

JADU han finna här på Fr, alias är psycho active lr något liknande, riktig king e han på ännu mera ghetto 360 vettu

Tillbaka
Topp