Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
rikard nilsson revolutionerade ju sporten en gång i tiden me sina feta 3or i white safari. Legend är minst sagt en underdrift, langa fram oldboysen för fan. Calle crabber i absence är ju nästan ett minne blott. Ge mig mernleek sa:vart är rikard nilsson ? han är ju en riktig skidlegend
är det flax på den?Eric_Strand sa:richard nilson gör succé i sthlm och funderar på att göra en stor comeback nästa år med endas enorma 180s!!
Jaa, vore grymt om det gamla gänget i White Safari/Allan i dalen kunde samla ihop sig och göra en ny skidrulle, det var ju därifrån man fick all inpiration förrutjonathan-o sa:rikard nilsson revolutionerade ju sporten en gång i tiden me sina feta 3or i white safari. Legend är minst sagt en underdrift, langa fram oldboysen för fan. Calle crabber i absence är ju nästan ett minne blott. Ge mig mernleek sa:vart är rikard nilsson ? han är ju en riktig skidlegend
VEM F ÄR richard nilsson AKA legendenAndy_Banton sa:Jaa, vore grymt om det gamla gänget i White Safari/Allan i dalen kunde samla ihop sig och göra en ny skidrulle, det var ju därifrån man fick all inpiration förrutjonathan-o sa:rikard nilsson revolutionerade ju sporten en gång i tiden me sina feta 3or i white safari. Legend är minst sagt en underdrift, langa fram oldboysen för fan. Calle crabber i absence är ju nästan ett minne blott. Ge mig mernleek sa:vart är rikard nilsson ? han är ju en riktig skidlegend![]()