Vart köpa Scarpa TX-Pro

Vart köpa Scarpa TX-Pro
Jag skulle lugna mig extremt mycket att köpa TX-Pro just nu. Dom har haft problem med att tåboxen spruckit och de exemplar som är i butiker nu är drabbade. Telemark-Pyrenees har tagit bort sina från hemsidan, med all sannolikhet pga att man väntar på uppgradering från Scarpa. Det senaste jag hört är att Scarpa löste problemet för några dagar sedan, men man har bara precis börjat gjuta de nya skorna och det dröjer nog lite innan dom faktiskt finns över disk. Telemark-Pyrenees kommer säkert att få sina ganska tidigt med tanke på deras volymer, annars kan du kolla med Skistore.se i Göteborg eller online. Dom har en beställning liggande tror jag, men jag vet inte om dom har fått leveransdatum ännu. Ring och fråga.
Crispi Shiver finns hos agenturen vad jag vet. Borde gå att få till vilken butik som helst på några dagar. Mjukare flex än Evo men fortfarande vridstyv. Kanske det alternativ som ser bäst ut just nu. Garmont Prophet ser i vi inte i butik förrän nästa säsong, tyvärr.

Senast ändrad:
Vart köpa Scarpa TX-Pro
Vilka årsmodeller hade dålig plast i tåboxen?

Alltså; vilka årsmodeller vågar man köpa begagnat utan att riskera att den spricker o man står utan garanti...?

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp