Värt med longboard?

• Trådstartare Trådstartare AxelL
  • Start datum Start datum
Värt med longboard?
Köpte en grym bräda med drop thru Nobrand på www.top12.se otroligt bra setup till rimligt pirs. Dom har massor av märkes brädor som jag jämförde med i butiken men det var ingen större skillnad till en Nobrand så jag valde den och är helnöjd. rekomenderas.

Värt med longboard?
Känns dummt att lägga 2 lax på en sector9 när du får en Loaded med Bones Super swiss kullager, paris truckar och Orangatang hjul för 2500?

Om du väljer att dessutom nöja dig med billigare kullager så får du den nog för 2200, min bror fick just hem en Loaded Tan Tien med Superswiss, paris, Stimulus från USA, tog 6 dagar att frakta, frakten kostade väl en slant men samanlagt betalade han runt 2600 kr, och då fick han en GALEN bräda!

Kolla https://www.blackdiamondsports.com/

Värt med longboard?
Carran sa:
På stadium finns en bra longboard för en liten penning. Perfekta valet om man inte är säker på att man kommer att åka massor och inte vill lägga 2500 i första hand. Den här brädan kostar 799 och om man sen åker massor och tycker att man behöver en bättre så kan man ju välja att satsa i en lite dyrare bräda då.

Lycka till! Longboard är grymt!
Nja de på Stadium skall man vara lite försiktig med för de har inte longboard truck utan skateboard truck svänger mycket sämre och är smala, hjulen är för hårda samt kassa kullager.

Sector9 är guld och inget fel på Gullwing truckar eller Sector9 hjul heller.

Värt med longboard?
Hej! jag har en fråga med lite samma kategori,
Jag undrar om det är värt att köpa en Tan tien för 2,800kr direkt eller börja med en stadium bräda för 800kr.
Jag har inte haft en longboard förut.

Värt med longboard?
köpte en stadium bräda för 800 (dåligt medpengar och första brädan) skitdåäig ny är ju jag nybörjare men fortfarande ganska bra(för en nybörjare) skitdålig har bytt griptape tre gånger den chippades i nos o tail på bara en timme fick slipa ner det sen hände samma sak

Tillbaka
Topp