vart sätter du bio?

Bergkvist

Ny medlem
vart sätter du bio?
Själv sätter jag fårn 1-3 trampolin, studsmatta , ner från saker (dock slutat med de pga skada i foten jag fick förut när jag provade) hoppandes ut från studsmattan.

vart sätter du bio?
jag kan inte det, provade men slog njuren i ett bord så jg fick hälsa på dr nick för att transplantera en ny, dock drar jag shyssta 3or från 1 ,3 svikt och 5 meter hopptorn, elskåp, traktor däck. marers moped sits, studsmatta, sängen, och när jag e på bra humör kan jag göra det på marken, enligt professor kalkyls räknesätt (1+1=3) så ska de gå även vid dåligt humör och från betongblock men jag har inte gått så långt än, landar man fel lr inte kommer ut från avsatsen på betong blocket kan de bli riktiga konsekvenser, ta det lungt när ni provar så ni inte blir övermodiga! BEE COOL!

vart sätter du bio?
1an - 7an ska göra från 10an idag ;D. sen på marken studsmatta, bord , nästan alt som inte är högre än 170-180 till marken

vart sätter du bio?
seriöst, hur många tror att dennna pojke vill veta vilka som kan bio spin och hur mång tror att han är en rätt så bra mallig snubbe som vill skryta..? hand upp!

Tillbaka
Topp