Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur i hela h*lvete klarar du dubbel XL popcorn?????????:O:OJohanStahlberg sa:Jag sätter olika filmer, popcorn, dubbel XL popcorn, stor dricka och m&m!
Menar de, han måste va popcorn mannen.simonl sa:Hur i hela h*lvete klarar du dubbel XL popcorn?????????:O:OJohanStahlberg sa:Jag sätter olika filmer, popcorn, dubbel XL popcorn, stor dricka och m&m!
ibland när jag känner för det så brukar jag lassa upp en redbull, men vanligtvis brukar det bli mediumpopcorn med en mediumsize-läskJohanStahlberg sa:Jag sätter olika filmer, popcorn, dubbel XL popcorn, stor dricka och m&m!
jaa upp me handen !!karl_pedal sa:seriöst, hur många tror att dennna pojke vill veta vilka som kan bio spin och hur mång tror att han är en rätt så bra mallig snubbe som vill skryta..? hand upp!
nej tyvärr Sverigetomten en bio är som en cork framlänges.SverigeTomten sa:Ursäkta min okunnighet, vad är en bio? är det som en mistyflip?
en misty har inga likheter med en bio. en bio är ett rum där man kan se film. men vist kan kan man dra en misty i en biograf, brukar vara måttligt uppskattat.SverigeTomten sa:Ursäkta min okunnighet, vad är en bio? är det som en mistyflip?