suck, som jag skrev i inlägget som jag sen nog glömde skicka in så ska jag iallafall med Rollin'Snow som arrangerar skidresa till Serre Chevalier över sportlovet... Jag säsongade i Serre Chevalier förra säsongen, men i år måste jag vara hemma och knega så därför blir det bara nån enstaka resa till alperna så därför passar det perfekt med rollins resa till serre. Där är grymt bra party och med tanke på att Rollin åker ner med 160 ungdomarså kommer det ju bli ännu fetare fest... om det sen kommer snö så är det sjuk powpow i serre, mycket bättre än chamonix då all puder i cham försvinner på bara några timmar medan den ligger kvar i en vecka i serre (mycket kassa english people i serre som håller sig i pisten)....Kullis sa:till alperna, men vet ej vart.
Var i St anton förra året härlig vecka.
Någon som har tips vart man ska, söker efter mycket fest och mycket powpow.
Frankrike är det så dyrt som alla säger, eller är det chamonix man ska till ?
Rollin kör vecka 9, från deras hemsida (http://www.rollinsnow.se/nyarsresan/praktisk.php):xzimmit sa:Har nog lov v.9
Blir nog Rollin Snow (om dom kör resa då) eller UCPA.
Annars kanske man bilar någonstans i Sverige.
Alla Göteborgare har ju sportlov vecka 7 så då är det självklart att man dra iväg med Rollin om man är sugen på fest....Gurra_ski sa:Sugen på Val d´sere men får se var polarna vill. Vore roligt om alla skrev när de har sportlov. jag har vecka 7. Var ska alla Göteborgare åka?
Det lär det ju bli. Om man kollar deras hemsida så har de iallafall barrundaKullis sa:inget svårt val, rollinsnow blir det.
Är det lite event åså eller typ som picknick och shootrunda exempelvis?
Jag skulle säga Rollin, bättre drag kommer du ju inte få om du ska till alperna en vecka i vinter...... säger ju sig själv när de drar ner med 160 ungdomar.......... å sen är ju serre chevalier en grym ort så varför inte???Victors sa:Jag funderar på att åka med rolling snow på sportis vecka 8, är dock ej säker. eller så drar jag lion alpin under mars till österrike. några förslag?
Jag va också där förra året. Känns lite fel att säga att de va knappt nån snö. Mellan typ vecka 7-9 var det visserligen värmebölja som tog hårt åt snötillgången. Dock började de snöa på lördagen v.9 (slutet av veckan) och på måndagen låg det drygt 120 cm nysnö på marken. De är helt okej tycker jag. Vad de gäller antalet nattklubbar orkar jag inte ens kommentera.andreeas sa:Av: aepe | 2008-09-09 17:52 Citera
De blir val thorens på vecka 9!
jag var där förra året, inga snygga brudar what so ever, knappt någon snö och malaysia som är en av deras nattklubbar(finns inte många max 3 har jag för mig) sög dallas
men good for u, ha det så kul på största korvfesten 09!
ofta?:OStepup sa:bräntberget i umeå om jag har tur