vart som helst.

sofiaenquist

Ny medlem
vart som helst.
Hej tjej på 21 år som är sugen att åka utomlands och åka skidor, jobba lite, festa och må kanon. Vet däremot inte vart man bör åka och har ingen liksinnad vän som vill följa med. som det ser ut nu ska jag i höst åka en sväng till norge och jobba. Hur funkar det att komma efter nyår?

Någon som går i samma tankar?

vart som helst.
mayrhofen e totalt underbart. mycket röj och bra åkning .. men jobb e ganska svårt o få. men om du ha råd , åk dit endå för dom har verkligen allt.

vart som helst.
Jag blir visst den tredje här som röstar på mayrhofen ;) Det har iaf jag bestämt mig för till vintern - de har perfekt park, puder och fest och ska vara förhållandevis billigt. Jag vill helst också åka ner först efter jul, i mellandagarna eller efter nyår men det känns egentligen som en dålig idé med tanke på jobb och boende. Tror man hittar bättre grejer om man åker ner tidigt. Det verkar mest vara grabbz som ska ner och som letar boende annars, så beroende på boendesituation är jag på att dela boende om du kör på mayr! :) (inget emot boysen men det kan ju vara skönt med en till tjej också ;)

vart som helst.
Okej ja så man bör vara där november/december för att få chans på jobb?
Ja men vad bra, ska vi börja kolla runt lite då? om boende alltså???

vart som helst.
Jag har sänt ut några mail om boende jan-april i Mayr och väntar nu på svar. Det borde ju gå också att skicka ut mail om jobb men skulle tippa på att de helst anställer folk på plats så att de får träffa en innan på de flesta ställen. Å andra sidan skadar det ju inte att försöka redan hemifrån :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp