Bör göra rätt ont också när det hugger haha, jobbigt det därTheFibretech sa:Haha. borde vara ganska jobbigt att gilla vassa kanter då dom blir slöa efter några åk...
tveksamt om det finns så många stadium butiker som klarar det.jeppenator sa:Ovashoot, har för mig att jon sa i sin videoblogg att om man slipar kanterna till 45 grader så funkar dom lika bra på rails som ihopp, kräver ioförsig ganska mycket precission och är sjukt svårt att göra själv, blir lätt ojämna kanter.. men gå till närmaste stadium eller intersport så kan dom nog göra det med dom slipmaskinerna dom har!![]()
de flesta stadium butiker brukar ha någon kunnig anställd som borde klara av jobbet med slipmaskin. övning ger färdighetrudil sa:tveksamt om det finns så många stadium butiker som klarar det.jeppenator sa:Ovashoot, har för mig att jon sa i sin videoblogg att om man slipar kanterna till 45 grader så funkar dom lika bra på rails som ihopp, kräver ioförsig ganska mycket precission och är sjukt svårt att göra själv, blir lätt ojämna kanter.. men gå till närmaste stadium eller intersport så kan dom nog göra det med dom slipmaskinerna dom har!![]()
90grader och minus en eller två grader under är den lutningen på stålkanterna som jag tänker använda i frantiden, jag har hört att det det ska vara den bästa för den som åker park/pist.Gudrunnator sa:45 grader? Kan ju inte fungera så bra att svänga med? :P
Det bästa borde ju vara att slipa sidokanten till 90 grader och slipa baskanten så det är 1 grads lutning på den, borde vara perfekt att raila med.