Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mitt bästa minne var nog första gången jag klarade av att sparka av mej ena skidan och åka på en. det var ganska roligt för första gången jag testadehittade jag inte den extrabindningen som sitter bak. så jag åkte skitlänge på ett ben :P sen typ 4:e gången jag skulle åka på en och då hade jag åkt en stund så råkade jag dra ut bakre foten så jag åkte på en i ca 15 sekunder sen fick jag tillbaka den igen. låter kanske inte så grymmt men det såg jävligt coolt ut.Eric_W sa:Åker också gärna vattenskidor. Ska prova Wakeboard i sommar.
Men håller med , dt är känsla att glida fram på en skida , när sjön är spegelblank och man kan "luta" så mycket utåt att man nästan ligger i vatten. Ska lära mig att hoppa på en skida också. Kan på 2 , men det e lite svårt att göra trix på dom =P.
I sommras var vi ute och åkte klockan 2 ¨på natten i augusti, varmt , och det ända ljust var från den nedgående somen bakom horrisonten. Nog mitt bästa minne faktiskt från vattenskidorna , vad är erat?![]()
Vattensport.nu har ingen egen butik.Drogo sa:Kolla på www.vattensport.nu de mycket fina grejer, bla. o´brien.
Säger bara en sak. kolla in denna hemsida: http://nationswakeski.com/jokke_900 sa:alla ni som tror att man inte kan tricka på vattenskidor har så grovt fel.och alla ni som tror att man trickar på två skidor har också fel. och alla ni som tror att man trickar på en slalomskida, alltså en sån där lång skida, har också fel.
när man trickar på vattenskidor trickar man oftast på en skida. man kan göra 540, 720 å en MASSA volter.
ja kan lägga upp en video lite senare i somma med vattenskids åkning och liet undervisning på vad som är skillnaden på wakeboard och vattenskidor
det där är ej nåra trickskidor. d där är nåra nya skidor som inte ingår tävligsmässigt i kategorin vattenskidor. en trick skida har inga twintip. och det där var ej ett par slalomskidor. d va dom för korta förmholm sa:Säger bara en sak. kolla in denna hemsida: http://nationswakeski.com/jokke_900 sa:alla ni som tror att man inte kan tricka på vattenskidor har så grovt fel.och alla ni som tror att man trickar på två skidor har också fel. och alla ni som tror att man trickar på en slalomskida, alltså en sån där lång skida, har också fel.
när man trickar på vattenskidor trickar man oftast på en skida. man kan göra 540, 720 å en MASSA volter.
ja kan lägga upp en video lite senare i somma med vattenskids åkning och liet undervisning på vad som är skillnaden på wakeboard och vattenskidor
Du kan vist hoppa tricksa som wakeboard du kör bara efter en Wakeboardbåt eller i en wakeboard park så kan du typ köra som wasSjälv har jag aldrig testat wakeboard. Måste ändå säga att det finns
mycket skönt att uppleva med en vattenskida under fötterna.
Visserligen kan man ju självklart inte hoppa och tricka som med en
wakeboard, men att lära sig svänga ordentligt och dra upp riktiga
"sprut" det är kärlek...
Det måste nästan vara rekord att svara på ett 22 år gammalt inlägg.Du kan vist hoppa tricksa som wakeboard du kör bara efter en Wakeboardbåt eller i en wakeboard park så kan du typ köra som was
Efter 22 år så kanske knäna har gett upp.Du kan vist hoppa tricksa som wakeboard du kör bara efter en Wakeboardbåt eller i en wakeboard park så kan du typ köra som was
Youtubes äldsta video är 19 år gammalUj vad gammal jag känner mig när jag inser att internet fanns för folket för 22 år sedan.
22 år sen, det borde ju vara typ början på 90talet….
Jodå det fanns parker då, jag åkte en del wakeskate. Fanns nån i Täby norr om Stockholm vill jag minnas och vid Arlanda, Fagersta måste haft sin också.