Vegas test-...rail

NBorg

Medlem
Vegas test-...rail
Min första film jag gjort i vegas. Dålig kvalite för jag behövde ändra formatet när jag skulle redigera. de här 3 klippen var de ända jag hade på mej själv.

Om nån undrar är det inspelat i åre ungefär 45 minuter innan jag drog av ett ledband i knät.

Komentera
vad är bra/dåligt?

Vegas test-...rail
finns inte så mkt att säga förutom att det var lite för mycket effekter:P klipp bort ljudet och skaffa ett stativ så ska det bli bra^^

Vegas test-...rail
massa effekter vet jag inte om det är.. tycker det kan vara ganska snyggt när det blinkar ibland.. snuggve helt enkelt.. lite segare att du drog av ledbandet i knät kanske.. men fin fin.. keep it up..

Vegas test-...rail
Men vilket jälva gnäll.. det är väl skoj att han gör en film och som han skriver är det han första. Han testar lite, måste han få en massa skit.? Kul att se filmer.

Vegas test-...rail
blev lite konstigt i början på "av niklas borg" texten för att du bara la blink på dom 2 första smällarna, hade du lagt på alla hade det sätt bättre ut

Vegas test-...rail
vad exakt ere som e effekter förutom dem vita övergångarna?

tipz: använd addative dissolve och flash tansitions, det blir snyggare
och skippa de krokiga slalom stavarna..
peace out!
//malibus most wanted

Vegas test-...rail
Jag måste faktiskt säga att jag tycker färgerna på texten och sånt var lite väl "flashigt", jobbig filmning osv. Men ge inte upp!

Vegas test-...rail
helt okey, men du får gärna för varna att man måste ta åksjuke piller innan.

Vegas test-...rail
eggil sa:
jag skulle precis fråga om du slet av ett ledband ;)
jag slet inte av ledbandet när jag ramlaa på railen utan det var typ en halvtimme senaree när jag åkte puder..

Nu har jag fått en filmkamera så det kommer bli bättre filmer nästa vinter

Vegas test-...rail
tycker att det var bra för att va första! effekter? lite blinkningar, är det för mycket?! shit.. sen som deespin sa, de hade vart snyggare om du hade gjort blinkningar till alla basgrejer i början.

Inwise: han hade antagligen filerna i något format som han inte fick in i vegas.

Vegas test-...rail
Tipps 1: Om man nu måste använda sig av film med sådan dåligkvallite, är ett tipps att göra om det till svartvitt, finns inget som är så irriterande som när bilden är helt blå!

Tips 2: Använd dig inte utan förinställda effekter eller vad det nu är, tex Peace texten i slutet ser abra FÖR jä"#ig ut!

Tips 3: Filma fler vinklar, ska man göra en film, handlar det kanske in te om att se tricket varej gång, film handlar om att få folk att titta till, det räcker att man får se tricket fullt en gång, sen har man massa andra vinklar och mixar ihop dem s åblire jävla mycket snyggare!

Tips 4: Kolla på hur folk redigerat, hur de har använt sig av effekter. Oftast finns det någon som kan redigare som gör bra filmer, då tar man efter dessa filmer tills man är såpass skicklig så man kan göra sina egna ideér!

Peace

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp