Vem fick bästa presenten?

JaroV

Ny medlem
Här kan man hälsa varandra god jul osv.!
Du skriver t.ex. "God Jul Mormor" eller "God Jul Håkan
@Freeride" osv.

Jag kan börja: God Jul alla på Freeride. Nästan alla. eller jo. Alla.

Okej jag ändrar trådnamnet, hoppas alla är okej med det.

Vem här på Freeride fick den BÄSTA presenten? Eller vilken var din bästa present du fick? Vilken julklapp gjorde DIG tårögd?

Jag kan börja: Fick GoPro 2, blev dock inte tårögd.. Sen 2.a kommer väll caSh... "Cash is king" som man hört ett X antal gånger.

SÅ. Hit me! Vilken är er bästa present?!

Senast ändrad:
god jul på er !

även fast vi inte alla är med varandra i backen, så är vi med varandra in spirit ! <3

God Jul alla! Jag önskar att jag hade råd att köpa ett par airbreak med fire iridium lins till alla goa freeriders!

God jul till er som läser detta, hoppas ni får många hårda paket och mycket snö. varm glögg och ett stort jäkla pepparkakshus att äta upp när det är tid för det!

jeppenator sa:
God jul till er som läser detta, hoppas ni får många hårda paket och mycket snö. varm glögg och ett stort jäkla pepparkakshus att äta upp när det är tid för det!
Nja, Hoppas på mjuka peket från steepstore!

en resa till akuten för att sköterskan som la gipset om mitt brutna finger la det för hårt och nu måste jag operera, annars kanske jag förlorar känseln...

kommer aldrig göra surface på rostiga rails igen...

härlig present från svenska sjukvården, tack!!

Senast ändrad:
nonnereif sa:
en resa till akuten för att sköterskan som la gipset om mitt brutna finger la det för hårt och nu måste jag operera, annars kanske jag förlorar känseln...

Krya :)

nonnereif sa:

Feel u bro

Tillbaka
Topp