Vem har mest barn i indien?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag måste vara konstig, jag är nog den ende som tycker Tanner Halls stil e ballare än Jon Olssons

Du är nog inte den ende. Ut o hitta din själsfrände kamrat. :)

har ni inte hört talas om den där fabian baehrendtz? det är han som är bäst i världen.. ingen tvekan om att han har den skönaste stilen och hans trickbok är lätt dubbelt så tjock som tanners och candids, tillsammans! se upp!!!

ROFL,OMG,OMFG, LOL var rolig du var "the__skier".
Funderat på karriär inom komik?
Typ vara som Robert Gustafsson? Du har potentialen grabben. Keep it up

tanner har den äckligaste stilen av alla man top
5 typ :

pep fujas

eric pollard

henke windstedt

jon ollson

tanner hall?

Mickael Deschenaux
Roy Bushfield
Sean Pettit
Niklas Karlström
Matt Sterbenz
Shoya O

Hatar Tanner Halls jävla fula stil!
Gillar JP Auclair & Boyd Easly!

Simon ax och Hampus mosesson! på bräda dvs.
på skidor e det typ Jon larsson för han satsar hårdast ;)

simon dumont,laurent favre,jakob wester,JON OLSSON,henrik windstedt,niklas karlström

David crighton!!!!!!!..han äger hans part i ready fire aim e asa grym!!!!!!!!!!!!!!!!!

JesperH; ge mig bevis? det är något du TROR, inte vet. du vet inte vad han gör när ingen annan kollar. så shh

Jag skulle vilja säga att Bejje är den i särklass bästa jibbaren och människan med för den delen!

väldigt tjat om denna jon olsson..men visst , han är bra!..men själv så tycker jag ju john mcmurray har grymt skön stil!..säker på att raila! men kanske inte drar lika fina backflips som jon men ändå!..han har mkt skönare stil!!..som i focused har lätt den skönaste delen!..när han hoppar från broar inne i staden är fint!

hallå!! har läst alla inlägg nu!!..typ 70% säger jon olsson!..är det de enda namn ni kan Lr??..då tycker jag att henrik W har skönare stil jon ä så ful när han åker mot hoppaet me stavarna på ryggen..men men alla kan väl inte tycka lika..har nån sett john mcmurray han tycker jag är en bättre jibbare än jon för han är mer teknisk på rails..

Många säger väl Jon Olsson för att han helt enkelt är bäst. Visst, man kan ju vara oinsatt och då är väl Jon det första som faller på läpparna. men det säger ju samtidigt också att han är bäst. För att om du reklamförs väldigt mycket - mer än alla andra måste det ju finnas en anledning till det. För övrigt så ÄR Jon Grymt duktigt. Jag fiick hem X igår och han är en av de mest inovativa och mes tunderhållande åkarna som finns.

Gamle Björn Dählie måste ju vara numero UNO vad gäller jibbing. Brukade köra fakie över mållinjen när han var som mest överlägsen. På längdskidor! Utan twintip! Iförd kroppsstrumpa!! Säger inte det allt????

vafan? vad snackar alla om?! De skönaste och absolut bästa new school-åkarna är ju JF Cusson och JP Aucklair! Utan dem så hade fan hälften av alla här inte haft en aning om vad ett par twintips är, att man kan göra trick med skidor och raila osv... det är dem vi ska tacka för att utvecklingen har kommit såhär långt på laggen! och dom är ju fortfarande grymmast, ingen kommer nånsin bräcka dom grabbarna!!

Sverige: JoN, hENke å wEstER
Övriga världen: ErIc POlLaRd, caNdIDe, tAnNeR hAlL mM...

jon olsson grym på köra switch e han fast simon dumont och oscar scherlin e gryma och

jon olsson han e grym på switch fast simon dumont och oscar scherlin e och gryma

MEN FU. ORKA SÄGA JON OCH WINDSTE. TA NÅGON TALANG som PK huNDER HAN KNÄCKER.

GRABBEN HADE VUNNIT OM JON INTE FEGA MEDD SINNA TRE KANGARROO FLIP.

PKhunder is the shit

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp