Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
har ni inte hört talas om den där fabian baehrendtz? det är han som är bäst i världen.. ingen tvekan om att han har den skönaste stilen och hans trickbok är lätt dubbelt så tjock som tanners och candids, tillsammans! se upp!!!
ROFL,OMG,OMFG, LOL var rolig du var "the__skier".
Funderat på karriär inom komik?
Typ vara som Robert Gustafsson? Du har potentialen grabben. Keep it up
väldigt tjat om denna jon olsson..men visst , han är bra!..men själv så tycker jag ju john mcmurray har grymt skön stil!..säker på att raila! men kanske inte drar lika fina backflips som jon men ändå!..han har mkt skönare stil!!..som i focused har lätt den skönaste delen!..när han hoppar från broar inne i staden är fint!
hallå!! har läst alla inlägg nu!!..typ 70% säger jon olsson!..är det de enda namn ni kan Lr??..då tycker jag att henrik W har skönare stil jon ä så ful när han åker mot hoppaet me stavarna på ryggen..men men alla kan väl inte tycka lika..har nån sett john mcmurray han tycker jag är en bättre jibbare än jon för han är mer teknisk på rails..
Många säger väl Jon Olsson för att han helt enkelt är bäst. Visst, man kan ju vara oinsatt och då är väl Jon det första som faller på läpparna. men det säger ju samtidigt också att han är bäst. För att om du reklamförs väldigt mycket - mer än alla andra måste det ju finnas en anledning till det. För övrigt så ÄR Jon Grymt duktigt. Jag fiick hem X igår och han är en av de mest inovativa och mes tunderhållande åkarna som finns.
Gamle Björn Dählie måste ju vara numero UNO vad gäller jibbing. Brukade köra fakie över mållinjen när han var som mest överlägsen. På längdskidor! Utan twintip! Iförd kroppsstrumpa!! Säger inte det allt????
vafan? vad snackar alla om?! De skönaste och absolut bästa new school-åkarna är ju JF Cusson och JP Aucklair! Utan dem så hade fan hälften av alla här inte haft en aning om vad ett par twintips är, att man kan göra trick med skidor och raila osv... det är dem vi ska tacka för att utvecklingen har kommit såhär långt på laggen! och dom är ju fortfarande grymmast, ingen kommer nånsin bräcka dom grabbarna!!