Vem har mest barn i indien?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"bästa jibbåkarn" LOL LOL LOL LOL

Men annars skulle jag vilja tilläga att Pk, Jon, Jacob, Oscar, Henke, Tj å simon är mycket nära att vara ungefär lika bra som jag.

Linkan_89 sa:
För det första är Jacob Wester inte i närheten av Jon och grabbarna.. Men sen är han ju också bara 16 år, kom igen om några år.

För det andra så tycker jag att Jon och Windstedt är duktiga båda två men Candide Thovex och CR Jonsson är snäppet bättre. Fast om man tittar på åkstilen tycker jag att Jon och Pep Fujas har ett skönt flyt i åkningen. Men det finns gott om unga grabbar som är på gång! så se upp!
LOL Jacob e snart 19

roosant sa:
Linkan_89 sa:
För det första är Jacob Wester inte i närheten av Jon och grabbarna.. Men sen är han ju också bara 16 år, kom igen om några år.

För det andra så tycker jag att Jon och Windstedt är duktiga båda två men Candide Thovex och CR Jonsson är snäppet bättre. Fast om man tittar på åkstilen tycker jag att Jon och Pep Fujas har ett skönt flyt i åkningen. Men det finns gott om unga grabbar som är på gång! så se upp!
LOL Jacob e snart 19
Du skrev att han snart är 19 (alltså 18 idag) och Linkan:89 sa att han var 16 (ÅR 2004!!!).
Det var alltså två år sen.
Är du född igår eller?

Jon Olsson tar ju lätt fram sportne mest o utvecklar den ! Helt klart Jon, men sen gillar jag mer Allround åkare som typ Osmund Thorsen eller Jon Larsson, Robban Olsson och Sage Cattebridge. Grymma åkare de.

roosant sa:
Linkan_89 sa:

LOL Jacob e snart 19
linkan_89 skrev de där för nåra år sen så han kanske va 16 då

Top 10 jibbers sTyLe
--------------
1.PK Hunder
2.Jacob Wester
3.Jon Olsson
4.Tanner Hall
5.Jim Johansson
6.Peter Olenick
7.Mike Olenick
8.Henrik Windstedt
9.Niklas Karlström
10.Eric Strand
--------------

Men det är ju bara Jim Johansson och Jon Olsson som kan göra kangrooflipen!!

Senast ändrad:
det e ju för faaaan jon,h harlaut,o harlaut,scherlin,tanner,wester och Windstedth men jag e ju grym jag okså så klart!!!:D

______ _ _
| / \ | \ | |\ | |---- |--\ | | / \ | |
| /----\ | \ | | \ | |---- |_ / |___| /----\ | |
| / \ | \| | \| |---- | \ | | / \ |____ |____

(för Dom Som Inte Ser Så Står Det Tanner Hall)

Tanner Hall äger alla men har inte den snyggaste stilen!

hahaha Hultin _Twinip:
han heter charles gagnier
å simon dumont heter inte simone damount haha
själv tycker jag att charles gagnier e fett bra

Badå Tanner är ju bra, fast jag tycker mer om tanner hall. Sen finns ju corey oxå som blir bättre å bättre, se bara hans flatspin810 upp på rail.

Har du film på när han gör de?? skulle vara fett kul att se den isåfall

Tanner är grym i park å BC.. men de är nått som fattas.. visst har han vinnit X-Games å allt men de känns som han börjar bli lite gammal om mán jämför me dom yngre talangerna som snart är på hans nivå..

PK är sjukt grymm för å va så liten!.. hans sätt att åka och allt får mej att digga han som fan..

Jim Johansson måste ocksså nämnas.. denna supertalang från kläppen som kommer å smeker på me kangaroo några dagar efter Jon gjort de.. det är ganska sjukt..

Tj Shillers Swich 1440 mute va ocksså fet.. och sättet han "övermutar" får hans spinns att de sjukt najjs ut

Candide Thowex(stavning?) får inte glömmas heller!.. det finns inte många som gapar ett kink rail med en 810..

så man kan säjja att jag gillar vissa delar av vissa åkare:P det finns många som bordee nämnas men dem jag just skrivit är dom jag diggar mest!

charles gagnier, cory vanular å tj schiller

eric polard! grymmaste åkaren... en komplett allroundåkare som behärskar det mesta enligt mig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp