Vem hoppar bäst på internet?

Tricket är att inte hålla ner mellanslag redan från start. Tryck ner mellanslag när du är i mitten av "gropen" och sedan släpp precis när du lämnar kicken, det resulterar i bra mycket mer höjd.

Henke Harlaut släng dig i väggen! *Större bild* http://i34.tinypic.com/mjn5g5.jpg
mjn5g5.jpg

Jens8703 sa:
Jens8703 sa:
Ohm1e sa:
Fruktansvärt enkelt att fejka det där alltså
Haha det är ju fejkat din tönt.. står ju efter att du gjort 3 backwards rotations, du har ju bara bytt plats på 8:an
Åååh nice brightass!
Aldrig hörttalas om ordet IRONI, eller även HUMOR?
+ Det går väl fan visst att göra t.ex 1620spin. 3 Backward rotation?
Och sen, vad spela det förroll om den är enkel att fejka eller inte?, Såg ju att de var enkelt,
La ju inte direkt ner mitt liv i den?.
Så pinsam kille'. skärp dej och försök LEE lite om du nu vet vad det är'

är ni sköna eller ? hurfan gör man,, min gubben hinner max 1,5 volt och når aldrig landningen ?

Ohm1e sa:
Jens8703 sa:
Jens8703 sa:
Fruktansvärt enkelt att fejka det där alltså
Haha det är ju fejkat din tönt.. står ju efter att du gjort 3 backwards rotations, du har ju bara bytt plats på 8:an
Åååh nice brightass!
Och sen, vad spela det förroll om den är enkel att fejka eller inte?, Såg ju att de var enkelt,
Hörru ditt jävla snöre snackade vi om 1620 eller? spelar föresten ingen roll.. för övrigt är det i princip omöjligt att veta om du var ironisk eller eftersom man inte kan höra t.ex. tonfall när man läser en text, vet inte riktigt om din 16-åriga hjärna kan begripa att tonfall och andra faktorer i hur man säger något är det absolut viktigaste för att uppfatta ironi i ett påstående

Senast ändrad:
alwaysCrash sa:
är ni sköna eller ? hurfan gör man,, min gubben hinner max 1,5 volt och når aldrig landningen ?
det gäller att få till en bra start, alltså släppa mellanslag i rätt ögonblick. Sen ska du börja trycka ner mellanslag när du är i mitten av "gropen" och släppa precis innan du lämnar kicken, då kommer du över och runt!

peace

hur lägger man in en bild, vill bara bevisa att jag nyss snurrade 1620 med 3 bakåtvolter men vet inte hur man lägger in bilder !

Jens8703 sa:
Ohm1e sa:
Jens8703 sa:
Åååh nice brightass!
Hörru ditt jävla snöre snackade vi om 1620 eller? spelar föresten ingen roll.. för övrigt är det i princip omöjligt att veta om du var ironisk eller eftersom man inte kan höra t.ex. tonfall när man läser en text, vet inte riktigt om din 16-åriga hjärna kan begripa att tonfall och andra faktorer i hur man säger något är det absolut viktigaste för att uppfatta ironi i ett påstående
Asså driver du me mej eller..
Vi snackar om TRYSIL BIG AIR?, Hela spelet överhuvudtaget går ju inte ens att ta seriöst..
snälla någon..

Tillbaka
Topp