vem vinner winter jam 2007?

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Jag satsar en humdring på att den bästa jibbern någonsin vinner, Albert Berggren

ser mörkt ut för...alla åkare.

Edit: Samma trick hela tiden ju, grym dubbel av Dumont dock.

Senast redigerad av en moderator:
jag tyckte de var en bra blandning ändå, de gjorde ju vad som krävdes å de gick ju lite olika bra men i överlag en mycket mycket bättre tävling en föra året.

RingstaD sa:
hade hoppats på mer trick alla gjorde ju samma gång på gång nästan men aja timmen gick fort iallafall ;)
Är du dum?, de va ju olika nästan hela tiden !?.
Du verkar ha missa förra året. DÅ va de samma hela tiden, nu va de ju svin bra!.

Ohm1e sa:
RingstaD sa:
hade hoppats på mer trick alla gjorde ju samma gång på gång nästan men aja timmen gick fort iallafall ;)
Är du dum?, de va ju olika nästan hela tiden !?.
Du verkar ha missa förra året. DÅ va de samma hela tiden, nu va de ju svin bra!.
Aha okej men jag tyckte de var lite torrt med trick och jag såg tyvärr inte förra winterjam. kanske var sämre då jag har ingen aning . jag säger inte att det bara var samma trick men inte så mycket varation jag hade hoppas på.

Senast ändrad:
Ere bara jag som tycker Pontus ståhlkloo har gjort sitt inom den här sporten.
Man ville ju knappt ha ljudet på på tv,en.
Det känndes inte som om han visste något egentligen...

skiDglaD sa:
domarna går för mycket på landningen, tycker de va den som landar bäst vinner
förklara nu,

du tycker domarna tar för mycket på landningarna, men tycker den som landar bäst vinner , altså så tycker du att landningen spelar roll, hm jag är väl trög kanske

bara så du vet går det där inte ihop

J-rockner sa:
skiDglaD sa:
domarna går för mycket på landningen, tycker de va den som landar bäst vinner
förklara nu,

du tycker domarna tar för mycket på landningarna, men tycker den som landar bäst vinner , altså så tycker du att landningen spelar roll, hm jag är väl trög kanske

bara så du vet går det där inte ihop
va? han tycker att domarna bara ger en bra poäng om man landar bra...

J-rockner sa:
LaZze_JiBBer_NiZze sa:
nån som vet om man kan kolla på de nån stans eller om de går repris missade tyvärr de här :(
finns i den här länken

http://www.svt.se/svt/road/Classic/...628&lid=senasteNytt_286062&lpos=rubrik_973628

enjoy m8!
antagligen det roligaste ja hört idag bortfrån peter olenicks tal på winter jam. kommentatorerna på svt skulle kunna behövas bytas ut är det minsta ja kan säga. måste gå nu så ja orkar inte förklara men ta en titt på länken ovanför. riktigt roligt faktiskt :)

NiclasK sa:
Deespin sa:

haha kollade du äns på tävlingen?... Man fick inte äns göra samma trick flera gånger, det gjorde dom klart på åkarmötet.
Ja jag kollade på tävlingen. Jag vet att samma åkare inte fick göra samma trick 2 gånger,men typ alla åkare gjorde ju sw 10 i början osv osv.

en not,, alltså visst vissa gjorde samma hopp 2 gånger men de kanske ville få ut mer poäng av det hoppet så då kan man ju testa igen,,, ingen som jag såg som körde 3 lika så det va lungt

Deespin sa:
NiclasK sa:
Deespin sa:

haha kollade du äns på tävlingen?... Man fick inte äns göra samma trick flera gånger, det gjorde dom klart på åkarmötet.
Ja jag kollade på tävlingen. Jag vet att samma åkare inte fick göra samma trick 2 gånger,men typ alla åkare gjorde ju sw 10 i början osv osv.
ja vafan nått trick måste man väl börja med,

om killen som åkte tidigare gjorde T.E.X sw 10, så får väl fan han som åkte efter han som gjorde det, också göra det, gå å lägg dig

Senast ändrad:
J-rockner sa:
Deespin sa:
NiclasK sa:
ja vafan nått trick måste man väl börja med,

om killen som åkte tidigare gjorde T.E.X sw 10, så får väl fan han som åkte efter han som gjorde det, också göra det, gå å lägg dig
Det är väl klart som fan att han får, men det är tråkigt att titta på.
Gå å lägg dig

jag tycker att domarna gick lite mycket på snyggast landning.. Permins landningar va ju helt perfekta! :O :D

de va riktigt kul att titta på . men ja tycker som ekdahl att dom skulle kört 3 heat sen final på 2 hopp ! :D

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp