Är du dum?, de va ju olika nästan hela tiden !?.RingstaD sa:hade hoppats på mer trick alla gjorde ju samma gång på gång nästan men aja timmen gick fort iallafall![]()
Aha okej men jag tyckte de var lite torrt med trick och jag såg tyvärr inte förra winterjam. kanske var sämre då jag har ingen aning . jag säger inte att det bara var samma trick men inte så mycket varation jag hade hoppas på.Ohm1e sa:Är du dum?, de va ju olika nästan hela tiden !?.RingstaD sa:hade hoppats på mer trick alla gjorde ju samma gång på gång nästan men aja timmen gick fort iallafall![]()
Du verkar ha missa förra året. DÅ va de samma hela tiden, nu va de ju svin bra!.
det var nära men ingen haremarer sa:wester!
finns i den här länkenLaZze_JiBBer_NiZze sa:nån som vet om man kan kolla på de nån stans eller om de går repris missade tyvärr de här![]()
förklara nu,skiDglaD sa:domarna går för mycket på landningen, tycker de va den som landar bäst vinner
va? han tycker att domarna bara ger en bra poäng om man landar bra...J-rockner sa:förklara nu,skiDglaD sa:domarna går för mycket på landningen, tycker de va den som landar bäst vinner
du tycker domarna tar för mycket på landningarna, men tycker den som landar bäst vinner , altså så tycker du att landningen spelar roll, hm jag är väl trög kanske
bara så du vet går det där inte ihop
antagligen det roligaste ja hört idag bortfrån peter olenicks tal på winter jam. kommentatorerna på svt skulle kunna behövas bytas ut är det minsta ja kan säga. måste gå nu så ja orkar inte förklara men ta en titt på länken ovanför. riktigt roligt faktisktJ-rockner sa:finns i den här länkenLaZze_JiBBer_NiZze sa:nån som vet om man kan kolla på de nån stans eller om de går repris missade tyvärr de här![]()
http://www.svt.se/svt/road/Classic/...628&lid=senasteNytt_286062&lpos=rubrik_973628
enjoy m8!
haha kollade du äns på tävlingen?... Man fick inte äns göra samma trick flera gånger, det gjorde dom klart på åkarmötet.Deespin sa:ser mörkt ut för...alla åkare.
Edit: Samma trick hela tiden ju, grym dubbel av Dumont dock.
Ja jag kollade på tävlingen. Jag vet att samma åkare inte fick göra samma trick 2 gånger,men typ alla åkare gjorde ju sw 10 i början osv osv.NiclasK sa:haha kollade du äns på tävlingen?... Man fick inte äns göra samma trick flera gånger, det gjorde dom klart på åkarmötet.Deespin sa:ser mörkt ut för...alla åkare.
Grattis! Helt rätt! Du vinner en skrapad trisslott!sthlm_jibber sa:1 tj shiller
2 henrik h
3 dumont/olsson
ja vafan nått trick måste man väl börja med,Deespin sa:Ja jag kollade på tävlingen. Jag vet att samma åkare inte fick göra samma trick 2 gånger,men typ alla åkare gjorde ju sw 10 i början osv osv.NiclasK sa:haha kollade du äns på tävlingen?... Man fick inte äns göra samma trick flera gånger, det gjorde dom klart på åkarmötet.Deespin sa:ser mörkt ut för...alla åkare.
Det är väl klart som fan att han får, men det är tråkigt att titta på.J-rockner sa:ja vafan nått trick måste man väl börja med,Deespin sa:Ja jag kollade på tävlingen. Jag vet att samma åkare inte fick göra samma trick 2 gånger,men typ alla åkare gjorde ju sw 10 i början osv osv.NiclasK sa:haha kollade du äns på tävlingen?... Man fick inte äns göra samma trick flera gånger, det gjorde dom klart på åkarmötet.
om killen som åkte tidigare gjorde T.E.X sw 10, så får väl fan han som åkte efter han som gjorde det, också göra det, gå å lägg dig