Vemdalen

Vemdalen
Tja Vemdalen öppnade ju i helgen och jag undrar om nån har nå info om dom hade rails/boxar eller annat uppe? Det står ingenting på deras sida men ni som kanske känner någon som jobbar med deras park kanske vet

l8ers

Senast ändrad:
Vemdalen
Dom har knappt tillräckligt med snö för att täcka backen så att boxar och rail verkar bara vara att glömma för tillfället. Jag var där igår och man fick i alla fall stå på lite snö.

Vemdalen
jag var där igår också, det enda som fanns var några småjibb, ett halvmeter högt hopp och sen drog vi fram ett plaströr och lade det på marken. men det var kung att få åka lite :)

Vemdalen
ja var där den 8/11.. o de var ngr killar där som satt upp en lite rail, ett plast rör... sen vara nått smått hopp bara:/

Vemdalen
ett plaströr, och ett hopp som vi byggde idag det är allt som finns !! men nästa vecka skulle dom kanske spruta upp ett hopp och dra upp lite fler rails !!!

Vemdalen
men dom har väll inte sprutat i parken? sen så har skalet inte ens en box, dom har typ nån blandning mellan double barrels och en box som är 1 meter hög;P men dom kanske har fått in nya, vad vet jag, vad vet jag

Vemdalen
ja tänkte dra dit i helgen och undrar om dom får upp nå boxar/vart man kan höra av sej till dom ang boxar/om man får sätta upp boxar som dom har där?!?!?!?!???!
hittade inge telenummer eller mailadress

Vemdalen
jag mailade innan förra helgen och inget svar än, ring isf:P sjukt störigt om 100 ungar ringer och frågar

Vemdalen
Vemdalen
okej, såhär är det. de va några som drog fram ett plaströr där i lördags, sen när dom skulle åka hem så drog dom de på sidan av backen.. så, det finns ingenting uppsatt och det kommer nog inte bli så tills i helgen heller.. så var det med det..

Vemdalen
JoelBitar sa:
okej, såhär är det. de va några som drog fram ett plaströr där i lördags, sen när dom skulle åka hem så drog dom de på sidan av backen.. så, det finns ingenting uppsatt och det kommer nog inte bli så tills i helgen heller.. så var det med det..
glädje dödare!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp