Vemdalens Funpark?

Vemdalens Funpark?
mm landningarna skulle kunnat vara rätt mycket bättre, annars tycker jag hoppen var helt okej. lite mer fantasi skulle kunna användas till rail delen dock

Vemdalens Funpark?
hoppen var dåligt placerade gör o0lika linjer istället för att blanda ihop så att det är tre kickar på en landning
lite väl brant

Vemdalens Funpark?
jeppenator sa:
Nån som vet hur de ser ut i vemdalen nu? har dom några hopp eller rails uppe? finns de snö å hur många backar öppna?
Var där för 2 veckor sen och då hade dom inga hopp eller rails.
Just nu är det 25 cm natursnö i terräng och 30 cm i nedfarter.
6 backar öppna.
4 liftar öppna.

Senast ändrad:
Vemdalens Funpark?
Jag var där på sportlovet och tycker inte den var så bra då. Svårt att avgöra hur mycket fart man skulle ta och så hade gröna, röda och svarta hoppen samma landning. Inte så smart!

Vemdalens Funpark?
jeppenator sa:
Nån som vet hur de ser ut i vemdalen nu? har dom några hopp eller rails uppe? finns de snö å hur många backar öppna?
Var uppe förra helgen, inte mkt snö, inga hopp eller rails, endast Hovde, turisten, sörbacken coh barnbacken var öppna. de har typ 22 cm natursnö, byn är det barmarksträning som gäller, tyvärr! Men de är klart, de är inte så många andra ställen i sverige som har det bättre heller.

Peace!

Vemdalens Funpark?
Tjoo...

var uppe i vemdalen i helgen finns typ inte ett ända hopp förutom 1 som några grabbar byggde i sidan av hovde (i skogen) de va fett bra om man velat kunde man dra åtminstonde 1 B-F....

Peace

Vemdalens Funpark?
Var uppe förra året, då var den ganska bra faktiskt. I alla fall om man jämför med den dom hade innan. Andra sidan är överhuvudtaget bra nu efter den nya sittliften

Senast ändrad:
Vemdalens Funpark?
Nee den var ingen höjdare förra året asså.. Fanns nåt enstaka skönt hopp, men annars sög det. I början fick man staka sig till railsen i princip.

Vemdalens Funpark?
Emilj sa:
Var uppe förra året, då var den ganska bra faktiskt. I alla fall om man jämför med den dom hade innan. Andra sidan är överhuvudtaget bra nu efter den nya sittliften
Okej, själva parken var bättre förra årest än året innan. Men jag hade hellre haft kvar den gamla parken om Hovdehoppet var kvar, där gick det iaf att hoppa.

Vemdalens Funpark?
Jag har åkt en hel del i vemdalen och dom har aldrig haft en vettig park. Konstigt placerade hopp i för branta backar med för korta landningar Jag pajade korsbandet i ett av dom också och det är ju deras fel såklart...Brukar oftast vara ett entaka hopp som är bra men det kanske blir bätte får man hoppas.

Vemdalens Funpark?
tja ja tänkte höra om nån har varigt i björnriket nyligen och vet hur funparken är där i år? är tacksam för svar dirr för ska dit imorgon :D

Tillbaka
Topp