Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
håller med till 100%titti540 sa:pizzaaugust är snyggast!
tyvärr är ju ditt grymmt fultredrum sa:Jag gillar mitt =)
vafan står du o säger? säg inte ens att du inte fattat vitsen med namnet....?JonathanO sa:tyvärr är ju ditt grymmt fultredrum sa:Jag gillar mitt =)
jag har redan förklarat för dig xD du förstod ju inte innanjeppenator sa:förklara så vi alla förstår!
jag gissar, men jag är inte säker, att vitsen är att redrum blir murder baklänges, dock fattar jag inte vitsen med det, om det är så..redrum sa:vafan står du o säger? säg inte ens att du inte fattat vitsen med namnet....?JonathanO sa:tyvärr är ju ditt grymmt fultredrum sa:Jag gillar mitt =)
shitttt i detta inlägg så e de bara du som klagat gång på gång om alla stockholmare:Pmajs-e-bajs sa:fasen va mycket stockholmare som är här, sjukt trött på det!
han heter numera abdullah på FR ^^BigAir sa:ekdahl har cleanast namn. Annars tycker jag mitt är ganska bra, fast lite töntigt men orkar inte byta nu när jag gjort mig så känd här![]()
jag håller helt och hållet med dig calzzonecalzzone sa:jag tror mitt är godast iaf
Va, har idioten bytt till abdullah?victorsallander sa:han heter numera abdullah på FR ^^BigAir sa:ekdahl har cleanast namn. Annars tycker jag mitt är ganska bra, fast lite töntigt men orkar inte byta nu när jag gjort mig så känd här![]()
eeeemil sa:fulast - jeppenator
snyggast - johan
smörigteeeemil sa:fulast - jeppenator
snyggast - johan