viken bräda?

  • Trådstartare Trådstartare cwb
  • Start datum Start datum

cwb

Ny medlem
viken bräda?
Jag ska köpa en nu bräda och jag har 3500 och är det någon som vet vad jag kan få för de pengarna? tack för era svar på förhand.
 
viken bräda?
Tja. Med tanke paa din laengd och relativa smaa foetter ska du ha en Rossignol Undertaker. Tretton meter svaengradie och vacker form, perfekt foer en freerider som dig. Finns paa eBay.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp