Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag snubblade faktiskt över en sjyst tävling på nätet där dem lottar ut en bräda. Så du kanske kan lägga dina 3500:- på lite coola kläder istället.
Adressen är iaf http://www.edgemagazine.se/tavling/ om det skulle vara nåt.
Tja. Med tanke paa din laengd och relativa smaa foetter ska du ha en Rossignol Undertaker. Tretton meter svaengradie och vacker form, perfekt foer en freerider som dig. Finns paa eBay.