Spelar väl ingen roll om man skriver perfekt svenska om det man skriver är meningslöst och idiotiskt? Emil är 9 år gammal, men hans fråga är inte dummare än nåt som jag sett dom som är dubbelt så gamla undra över.Frealsare sa:Ja. Men det har väl sällan varit så många minderåriga på freeride som nu? Dessutom är jag en stor anhängare av språktest för freerides medlemmar!Dustbin_Dan sa:Spelar väl ingen roll hur gammal man är. Det är ju lunarstormnivå på dom flesta inläggen iallafall.Frealsare sa:Ja, är man tretton år eller yngre ska man fan ta mig hålla sig borta härifrån!
Och svar till Emil! Tycker du ska prova skidglasögon ordentligt så du hittar ett par som passar din hjälm och ansiktsform.
För det första gör han generalfelet att skriva googels direkt i rubriken. För det andra ställer han en onyanserad fråga där han inte nämner något om pris, egenskaper etc. det enda han nämner är två märken som han hört är creddiga. Han kunde dessutom ha sökt i forumet. Att det finns äldre idioter verkar det ju inte gå att göra någonting åt?Dustbin_Dan sa:Spelar väl ingen roll om man skriver perfekt svenska om det man skriver är meningslöst och idiotiskt? Emil är 9 år gammal, men hans fråga är inte dummare än nåt som jag sett dom som är dubbelt så gamla undra över.Frealsare sa:Ja. Men det har väl sällan varit så många minderåriga på freeride som nu? Dessutom är jag en stor anhängare av språktest för freerides medlemmar!Dustbin_Dan sa:Spelar väl ingen roll hur gammal man är. Det är ju lunarstormnivå på dom flesta inläggen iallafall.
Och svar till Emil! Tycker du ska prova skidglasögon ordentligt så du hittar ett par som passar din hjälm och ansiktsform.
nee de märkte vinordling sa:Jag visste inte att det fanns mer än ett Google! :O (Kunde inte låta bli!)
Om du syftar på mig så är det så härbullen49 sa:Om ni tycker att 10,13 eller 9 år är för lite för att få besöka freeride.se, så släng ut alla som är under åldersgränsen och sätt en spärr där man skriver in sin ålder!!!
Skärp er förfan, det är ingen jävla porrsida!
Nej, jag syftar inte på dej om du inte tycker så, jag skriver "ni" i min text och jag syftar på dem som inte tycker att "barn" ska få vistas här.henning21 sa:Om du syftar på mig så är det så härbullen49 sa:Om ni tycker att 10,13 eller 9 år är för lite för att få besöka freeride.se, så släng ut alla som är under åldersgränsen och sätt en spärr där man skriver in sin ålder!!!
Skärp er förfan, det är ingen jävla porrsida!
*Jag tror inte att freeride är en p*rrsida
*Jag har inte sagt nått om att endel inte borde finnas på freeride med en viss ålder.
Haha inte rätt läge att stava goggles fel! Goggels, sluta klaga om du inte kan stava rätt själv.AxelL sa:Google är en sökmotor.
Om du menar goggels så tycker jag att du ska ta Smith för det är mer alternativt.
Men om du vill smälta in med alla andra så köp ett par oakley.