Vilka goggles vill ni helst ha?

Dustbin_Dan

Medlem
Frealsare sa:
Dustbin_Dan sa:
Frealsare sa:
Ja, är man tretton år eller yngre ska man fan ta mig hålla sig borta härifrån!
Spelar väl ingen roll hur gammal man är. Det är ju lunarstormnivå på dom flesta inläggen iallafall.
Och svar till Emil! Tycker du ska prova skidglasögon ordentligt så du hittar ett par som passar din hjälm och ansiktsform.
Ja. Men det har väl sällan varit så många minderåriga på freeride som nu? Dessutom är jag en stor anhängare av språktest för freerides medlemmar!
Spelar väl ingen roll om man skriver perfekt svenska om det man skriver är meningslöst och idiotiskt? Emil är 9 år gammal, men hans fråga är inte dummare än nåt som jag sett dom som är dubbelt så gamla undra över.

Frealsare

Ny medlem
Dustbin_Dan sa:
Frealsare sa:
Dustbin_Dan sa:
Spelar väl ingen roll hur gammal man är. Det är ju lunarstormnivå på dom flesta inläggen iallafall.
Och svar till Emil! Tycker du ska prova skidglasögon ordentligt så du hittar ett par som passar din hjälm och ansiktsform.
Ja. Men det har väl sällan varit så många minderåriga på freeride som nu? Dessutom är jag en stor anhängare av språktest för freerides medlemmar!
Spelar väl ingen roll om man skriver perfekt svenska om det man skriver är meningslöst och idiotiskt? Emil är 9 år gammal, men hans fråga är inte dummare än nåt som jag sett dom som är dubbelt så gamla undra över.
För det första gör han generalfelet att skriva googels direkt i rubriken. För det andra ställer han en onyanserad fråga där han inte nämner något om pris, egenskaper etc. det enda han nämner är två märken som han hört är creddiga. Han kunde dessutom ha sökt i forumet. Att det finns äldre idioter verkar det ju inte gå att göra någonting åt?
Dessutom finns det faktiskt en regel som säger att man måste vara minst tretton år för att vara medlem på freeride.

M

MattiasJohansson

Guest
Bara man fattar frågan så spelar det väl ingen roll om man stavar fel.

joellorang

Ny medlem
men det var mig ett jävla snack :D;P menmen han är ju trots allt 9 och dom flesta fatta frågan och det där med om creddiga så har ahn ett par bolle och arnette

Daweee

Ny medlem
kör med Dragon äger det mesta men spy är också väldigtbra smith dom är hyfsade.

Giro

Ny medlem
har ett dragon till salu om någon är intresserad...helt oanvända

nickan

Ny medlem
Oakley crowbar med black iridium eller ett par sköna Anon Figment... vita!

HAki

Medlem
ett par av dom här trendiga med färgat glas ni vet

kneecap

Ny medlem
Tjena!

Smith T-Fan med inbygg fläkt mot imma..

Fast jag nöjer mig med mina två par Spy Solider..

H

H-T

Guest
hur orkar man starta ännu en tråd om vilka goggles man vill ha?

Senast ändrad:

Jerden

Ny medlem
Smith - Prodigy Cement Doodle!
får dom väl snart hoppas jag iaf..

V

vattenflaskan

Guest
oakley eller dr zipe!!

v_olaisen

Ny medlem
Om ni tycker att 10,13 eller 9 år är för lite för att få besöka freeride.se, så släng ut alla som är under åldersgränsen och sätt en spärr där man skriver in sin ålder!!!
Skärp er förfan, det är ingen jävla porrsida!

henning2

Ny medlem
bullen49 sa:
Om ni tycker att 10,13 eller 9 år är för lite för att få besöka freeride.se, så släng ut alla som är under åldersgränsen och sätt en spärr där man skriver in sin ålder!!!
Om du syftar på mig så är det så här

*Jag tror inte att freeride är en p*rrsida

*Jag har inte sagt nått om att endel inte borde finnas på freeride med en viss ålder.

Anon Figment Hydro Checkerboard! Mina är helt j-vla underbara!
Sen skulle jag inte tacka nej till ett par Oakley Crowbar ..

v_olaisen

Ny medlem
henning21 sa:
bullen49 sa:
Om du syftar på mig så är det så här

*Jag tror inte att freeride är en p*rrsida

*Jag har inte sagt nått om att endel inte borde finnas på freeride med en viss ålder.
Nej, jag syftar inte på dej om du inte tycker så, jag skriver "ni" i min text och jag syftar på dem som inte tycker att "barn" ska få vistas här.
PS. jag lovar det blir aldrig någon "lunarstorm-sida av freeride.se! =P

A

aaaaaaaaa1231

Guest
Oakley A-Frame Matte White lätt :)

Eric_W

Aktiv medlem
Skulle vilja ha ett par Spy Blizzard. Sjukt snygga i vissa colöörer.

Kgis

Ny medlem
AxelL sa:
Google är en sökmotor.
Om du menar goggels så tycker jag att du ska ta Smith för det är mer alternativt.
Men om du vill smälta in med alla andra så köp ett par oakley.
Haha inte rätt läge att stava goggles fel! Goggels, sluta klaga om du inte kan stava rätt själv.

Men iallafall, jag tror jag väljer ett par Smith för "alla" andra har Oakley

Senaste inläggen

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp