Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
koss lyser bra somfan. =)jeppenator sa:Skullcandy Icons.. lätt!
250:- och dom funkar skitbra, finns många som klagar på ljudet, men själv har jag haft 2 par och gillar dom som fan.. men visst.. slänger du ut 3-400 kan du ju köpa dig ett par Koss PortaPro som sägs vara riktigt dope ljus i![]()
håller med om icons, riktigt prisvärda.jeppenator sa:Skullcandy Icons.. lätt!
250:- och dom funkar skitbra, finns många som klagar på ljudet, men själv har jag haft 2 par och gillar dom som fan.. men visst.. slänger du ut 3-400 kan du ju köpa dig ett par Koss PortaPro som sägs vara riktigt dope ljus i![]()
Bara det att garantikoden inte går å hitta!!!!!!!!!!Oscis sa:Jag har ett par Skullcandy ICONs Chrome
Sjukt snygga, bra ljud i icons jämfört med tex TI, billiga + att skullcandy erbjuder marknadens bästa garanti om dem går sönder
Så, mkt för pengarna= Skullcandy ICON
P and O //Oscar
Garantikod? Jag gick till deras kontor i Park City och gav mina lurar och fick ett nytt par.Hogizz sa:Bara det att garantikoden inte går å hitta!!!!!!!!!!Oscis sa:Jag har ett par Skullcandy ICONs Chrome
Sjukt snygga, bra ljud i icons jämfört med tex TI, billiga + att skullcandy erbjuder marknadens bästa garanti om dem går sönder
Så, mkt för pengarna= Skullcandy ICON
P and O //Oscar
ARGH
Köper beställer nu ett par skullcandy rasta GI för 450 spänn tack alla som svarat.K1wi sa:Tjaa! Mina lurar har gått sönder och nu ska jag köpa ett par nya.
Vilka lurar är värda att köpa?
lätt dom knäcker dom e sjukt cleana me as bra ljud...köp dom om du gillar bra ljudKruxelidux_gangsta-thug sa:wesc gör cleanare än scullcandy + att det är bättre ljud, lätt..
Annars är väll Koss sporta/porta pro bra båda två..
ljudet var asskönt, helt klart! men kvaliteten! herregud, skruvar som lossnade här och där, och min sladd var glapp redan från början och allt möjligt! köp inte den modellen om du ska köpa WeSC, bara dåliga erfarenheter!Robintrolin sa:Någon som vet hur ljudet i Wesc Oboe är? Jag vill inte ha några skitlurar som inte tål någonting men framförallt så är ljudet det viktigaste.
http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=38565&g=a&m=b&lbid=150&lcid=0|0