vilka ska jobba i sälen 2009/2010

N-andersson

Medlem
Tjenare som rubriken lyder så undrar jag vilka som ska upp till sälen o jobba i vinter. säg vilken anläggning,vad för jobb och ålder. Det vore kul o veta
själv ska jag till lindvallen som skidlärare.

Peace

Ska förresten jobba i skidskolan i Lindvallen.

Sen undrar jag om det finns tillgång till internet i boendet? Antar att det inte gör det..

Senast ändrad:
Tror inte man har uppkoppling i boendet, men det kanske kan variera. Dom promotade iaf det trådlösa i fjällkyrkan i Tandådalen på rekryteringshelgen.

Jag ska jobba som skidlärare i Lindvallen i vinter! Ser fram emot detta som fasen, kommer bli ASBRA! =)

flera från min klass på SCoTT har också kommit in, vi är ca 10 elever från min klass och 5 från klassen över!

ses i Sälen!

förra året hade vi inte i lindvallen internet i personalboende, stort tvek på om det kommer iår!

kul att du ska till lindvallen jeppe! då syns vi där! :>

Tjena igen, tänkte kolla med alla människor när ni flyttar upp. Själv har jag fått veta att jag har tillgång till boendet 23:e nov så det lär ju bli där i krokarna.

Jag drar upp från Sthlm till Lindvallen runt månadsskiftet nov/dec. Kommer antagligen finnas plats för fler i bilen..

jag sticker upp till lindvallen så fort vi är klara allt i skolan, runt den 18 dec!

Några som blir där uppe över jul/nyår? värt att stanna där eller bör man åka hem och fira hemma? nån som har erfarenhet?

Som första-säsongare tror jag man får jobba under storhelgerna därför är jag i och alla fall insatt på att inte åka hem under varken jul eller nyår.
Synd dock att jag inte kommer in på HC förens 9e januari ^^
Åker upp någon gång under vecka 48.

Senast ändrad:
I Lindvallen så brukar de anordna en jul middag för personalen som brukar vara uppskattad. Över nyår är det värt att stanna där uppe ;)

På HC så kommer de som jobbar där uppe in även fast de inte 20, så du behöver inte vänta ;)

fick hem boendelistan igår, jag ska bo på typ fäbodvägen 10a med 5 andra tre tjejer två killar. verkar dock som det huset låg en bit ifrån dem andra.
men vore grymt nice med bastu ju

21 år gammal från falum, ska styra taxiii! =) lär ja köra hem er fyllbulor från krogen. hehe.

experium,, förmåner man lär få är väl P-priser bara. =P skistar e snåååååååla! tro mig.

börjar jobba 27noov , sweeet... . !

adjö

Senast ändrad:
Skall själv husera i nummer 25 var nu det ligger.

Får man inte som anställd rabatt till experiums gym och spa då?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp