Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fett kul. ses där! nu kickar vi norrmännen i fotboll aight?frandfors sa:kul va?
Viktigt!H-T sa:23/6 - ospecifierat datum åker jag till stryn med vänner & bekanta (inte klubben alltså, utan några vänner & några bekanta).
det är lungt att ta m vagnen till styrn, gjorde det förra året v.27, behövde inte heller boka i förväg då det var ganska lungt där den perioden förra året. rekomenderar dock att kolla m dom i förväg ändå. liten varning utfördad för norska bergsvägar o tidsåtgången med vagn dock. jag kommer inte orka ta vagn igen om jag inte får en deal m gratis soppa o bil m rejäl diesel motorabbylon sa:Tjabba!
Jag och en polare kommer upp under v.27 förmodligen.
Alla snackar om att bo i stuga eller tälta, men vi hade tänkt ha med husvagn.
Är det någon som vet om man får ha med husvagn, hur det funkar, vad det kostar?
Otroligt tacksam för svar!
mvh albin
nice!finpa sa:Har precis kommit tillbaka från stryn. Kändes som om det var mindre med snö detta år. Var väldigt varmt (långt över 20 grader) och parken var igång men på låg nivå än så länge.
Som sagt, glöm inte solkrämen (har en ganska röd näsa.....)
Dricka öl, dricka läsk, dricka grogg, dricka renat, dricka jäger, dricka vatten eller kanske ta en pizza!?jeppenator sa:mycket möjligt att jag glider dit någon vecka efter midsommar å chillar satan!
nån som vet va man kan göra där om man inte kan åka skidor förutom å chilla med alla sköna skidåkare på kvällarna?
typ något roligt på dagtid?...
peace