Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
och fabriken ligger väl i åre?ExtremHacke sa:Extrem ägs till stora delar fortfarande av grundarna Cederberg/Söderlund.
Men tillverkas inte i Sverige. Och finns de kvar?johanfred sa:goodha är väl svenska?
Vilket kostigt inlägg.Glisseur sa:Både Extrem och Hendryx tillverkas i Sverige, i samma fabrik dessutom. Känns tillräckligt svenskt för min del och du lär stödja en hel del svenskar genom ett köp även fast båda har norska huvudägare.
Annars finns ju Lokomotiv, www.lokomotivskis.com. Iofs är en av killarna försvenskad Nya Zeeländare, det kanske sabbar dina grundkrav...
Soul känns lika spännande som färg som torkar, tråkiga modeller och noll innovativa idéer.
varför är det så jävla viktigt med 100% svenska skidor som är helt svenska på alla sätt.RichardL sa:Som sagt Extrem ägs till största delen av norrmän. Och de stöder jag inte. Svenska, svensk ägda skidor. Hendryx har jag hört är norskt ägt av XC-sport men vet inte om det stämmer.
Eder Richard