Emmis
Aktiv medlem
Vilka skidor?
4 timmar och en annons senare var jag av med två par skidor. Nu kliar det i köpnerven.
Vill ha lite input; det som såldes var Santa Ana 92 o La Nina 113.
Inte för att de var dåliga skidor eller så men mina knän e inte vad de varit. Behöver nått mer lättsvängt. Tänker jag nu ska ha ett par i segmentet 86-92mm
Åkte största delen på mannens salomon qst 92 ifjol men nu tycker han jag behöver nått eget
Qst är naturligtvis ett säkert val men vad annat erbjuder marknaden? Skidtestarhelger å sånt är inte möjligt så de blir troligen att shoppa å hoppas de lyckades
Spex: 174cm 90 kg 40 år. Ingen extremåkare, snarare feg. men har ett hyggligt antal skiddagar endå. Ingen skolad åkare men brukar ta mig ner för det mesta sgs.
Vill ha lite input; det som såldes var Santa Ana 92 o La Nina 113.
Inte för att de var dåliga skidor eller så men mina knän e inte vad de varit. Behöver nått mer lättsvängt. Tänker jag nu ska ha ett par i segmentet 86-92mm
Åkte största delen på mannens salomon qst 92 ifjol men nu tycker han jag behöver nått eget
Spex: 174cm 90 kg 40 år. Ingen extremåkare, snarare feg. men har ett hyggligt antal skiddagar endå. Ingen skolad åkare men brukar ta mig ner för det mesta sgs.