Vilka twintips är mest status att ha?völkl?

G_johannesson

Ny medlem
tja undrar bara vad folk tycker

vilka skidor är mest "status" att ha?

och

är Völkl ett känt och bra märke?
bra kvalitet?
är Völkl expression bra?

tack o hej leverpastej

ojojoj...om du bryr dig om status så ska du nog itne åka skidor..det gör man för att det är kul...köp en porche ist å glid runt i..

ehh status... skit i status bara man kan åka o gillar sakerna man har så... orka bry sig om status

WOW han har K2 sadjasdjsa han e bäst!!!

Jag håller med, detta måste utan tvekan vara den dummaste frågan som ställts. Köp de skidorna du personligen tycker om och bry dig inte så mycket om vad alla andra tycker att du ska ha, för att få status, haha!

Det är väl egentligen helt klart coolast med blades? Köp dig ett par riktigt korta såna, Johannesson!
Annars är det fetaste threetips, kommer nog nästa säsong...

Feta twintips och scott carbone typ 5 stavar! Oakley wisdom, en kedja å nitbälte!

you talk the talk but do you walk the walk... är du inte grymm på att åka så behöver du inga grymma skidor och är du grym så hadde du antagligen inte behövt ställa frågan...ett litet tips är att kolla på bästa åkaren å köp precis samma grejjer som han ;P

Fast å andra sidan läste jag i senaste nummret från åka skidor att Läder skulle vara inne i år!

Köp Icas egna varor vettja! Är du inte hungrig kan du ju köpa mina Elan ( typ -95) Det är bara ehhm..."lite" reper! Jag fattar inte varför det ska bli reper bara för att man skitchar lite efter bilar med dom på somrarna...!

det va ett jävla tjat om vilka skidor man ska ha å vilka som e coolast å bla bla bla.....

jag håller emd om att man ska skaffa de kortaste bladsen som går att få tag på helst med gamla vita pjäxor med typ noll spännen...

Du skall ha Völks 210 cm långa balettskidor från -81 mittmonterade, dessa har "tippar" som är närmare 6-7 centimeter höga... sehr gut!

höhö Nojlas i stort sett alla 5 punkter överensstämmer ju med din db skidor som du beställt, med andra ord db är status att ha?

Jag har ett par riktigt grymma skidor som jag vill sälja. Tillräckligt mycke twintip som du behöver i en hård park. De har gjort säsong både i Riksgränsen och Italien och är riktigt grymma. Om du vill får du med en signerad Jon Olsson affisch också. Alla kommer avguda dig (tro mig, jag vet hur det är)!jag är helt seriös om du är intresserad!

Völkl, pajjas märke. köp brett kalle senior!! dom e status. då får du int glöma att skidkläderna skall ha alla regnbågen färger elller eventuelt åka i ett par jeans..!!!

Är du brorsa med Gustafoskimaster88? Det skulle man kunna tro...

En riktig Årehängare, det är vad du är, en sån där som har alla über nya grejor och bara står och hänger i liftköerna hela dagarna så att folk kan se vad du har för utrustning! Matching 100%

underar desamma, är du på ngt sätt släkt med gustafoskimaster?? =/

ni har ungefär lika intelligenat inlägg.

Jag tror du har hamnat på fel community sida. Det är nog den här sidan du ska hålla till på istället www.lunarstorm.se där kan du uppdatera din status och sådant..

Statusen är helt oberäknelig och den har inget ekonomiskt pris, du får den om du förtjänar den.

"Status is in the eye of the beholder" borde någon sagt, menaning;

Hemma i väsjöbackens park (finns den?) kan nog de dyraste skidorna vara status, skit i funktion och utseende.

Ska du impa på folk som inte åker skidor ska du köpa något snyggt, skit i funktionen och priset, sånt kan man ljuga om för dessa människor.

Vill du imponera på folk som har koll på skidor/skidåkning måste du nog dessvärre prestera något med din egen kropp, typ ett snyggt hopp eller en sjysst line, de blir inte imponerade av prylar.

Själv har jag väl hyfsad koll på prylarna och vet att det är jag som äger prylarna, inte prylarna som äger mig...

Det är skönt att det finns människor som kan roa en en tråkig söndags eftermiddar när man är lite trött...

Man kom ha jävlit roligt på ett par skodor som är från medeltiden! Glöm det dära med status och ha så roligt du bara kan!!

jag tror att han har ¨ått lite "svar" typ de e inte sidorna..blabla bla hundra st behöver inte skriva för att han ska fatta

Alla dissar killen, men det är samtidigt jäääävligt viktigt med balla skidor, det ser man ju i backen. Alla ni med twintips borde såga av bakdelen tycker jag! Ner med Jibbing!

Tillbaka
Topp