H
hHarlaut
Guest
vilken 2 flipp
vilken 2 flipp skulle du helst vilja kunna?
Senast ändrad:
double kangaroo flip. loool :DhHarlaut sa:vilken 2 flipp skulle du helst vilja kunna?
du är ju bra på att köra 1,5 volterodlander-M sa:double kangaroo flip. loool :DhHarlaut sa:vilken 2 flipp skulle du helst vilja kunna?
nämen seriöst,
sw double sideflip skulle va jävligt schysst
den skulle ja ocksa vilja kunna..NiclasK sa:den softaste![]()
MM, den e jävligt soft ändå.hHarlaut sa:den skulle ja ocksa vilja kunna..NiclasK sa:den softaste![]()
den har jag snart.GurraW sa:switch double frontflip dubbelplake
haha, jag ska bli först att sätta 1½ cleantNiclasK sa:du är ju bra på att köra 1,5 volterodlander-M sa:double kangaroo flip. loool :DhHarlaut sa:vilken 2 flipp skulle du helst vilja kunna?
nämen seriöst,
sw double sideflip skulle va jävligt schysst![]()
precis nic' vet exakt..NiclasK sa:MM, den e jävligt soft ändå.hHarlaut sa:den skulle ja ocksa vilja kunna..NiclasK sa:den softaste![]()
Annars är dubbel front ganska cleant![]()
De kan ju ba inte se snyggt ut ? de borde ju se ut som värsta akrobat ?, du kan inte va seriös.Robint sa:switch double riskyflip med en fin double uglygrab
Dannee sa:wilson flip
den skulle jag också vilja sättasivert-pro sa:den nye til Jim wolf. rodeo/misty backflip..
Vet du ens vad en riskyflip är?Ohm1e sa:De kan ju ba inte se snyggt ut ? de borde ju se ut som värsta akrobat ?, du kan inte va seriös.Robint sa:switch double riskyflip med en fin double uglygrab
fan vad ful den skulle vaRobint sa:switch double riskyflip med en fin double uglygrab
vfan e hexo?true sa:Hexoflip 10an är ju rätt het, annars skulle väll sw double front vara hääääftigt!