Vilken hjälm är detta?

• Trådstartare Trådstartare Nhi
  • Start datum Start datum

Nhi

Medlem
Vilken hjälm är detta?
Var tråkigt nog tvungen att lämna tillbaka min nyinköpta hjälm på intersport och jag behöver nu en ny.

Jag var på Udéns igår och då fanns det en matt vit, slät hjälm bara något märke framtill och ventilation samt clips för gogglesarna. Den hade lösa öron och jag tror samma modell fanns i svart. Jag kände inte igen märket och har inte sett det tidigare. Vet någon?

Förra årets storsäljare tydligen.

Senast ändrad:
Vilken hjälm är detta?
Nej den var det inte, den var helt slät för det mesta. Ventilationen var placerad ganska långt fram på hjälmen. :)

Vilken hjälm är detta?
Drakbabis sa:
Var tråkigt nog tvungen att lämna tillbaka min nyinköpta hjälm på intersport och jag behöver nu en ny.

Jag var på Udéns igår och då fanns det en matt vit, slät hjälm bara något märke framtill och ventilation samt clips för gogglesarna. Den hade lösa öron och jag tror samma modell fanns i svart. Jag kände inte igen märket och har inte sett det tidigare. Vet någon?

fint typ en miljard hjälmar som stämmer in på den beskrivningen, lägg ut en bild?

Vilken hjälm är detta?
aendrew sa:
Drakbabis sa:

fint typ en miljard hjälmar som stämmer in på den beskrivningen, lägg ut en bild?
Problemet är, hade jag haft en bild så hade jag inte behövt fråga eftersom jag antagligen hade vetat vad det var för märke då... Men Udéns hade nästan bara den hjälmen som var vit... Ingen som har varit där eller ska dit och kan kolla?

Senast ändrad:
Vilken hjälm är detta?
serious sa:
brunte sa:
det skulle inte kunna vara den efterssom det stod inte vad det var för märke på den hjälmen han hade sätt och det gjorde det cå cebe hjälmen..
Det stod säkert märke men inget jag sett tidigare så det lade sig inte på minnet. Cébé Ripper Freestyle var en sådan hjälm jag var tvungen att lämna tillbaka.

Vilken hjälm är detta?
Google är din vän! Sök på "matt vit, slät hjälm bara något märke framtill och ventilation samt clips för gogglesarna" så kommer det komma fram en bild på din hjärlm! :D

Vilken hjälm är detta?
Jofa kanske? Sålde som smör förra vintern. Fel färg iofs men finns i vitt också:
26158.jpg

Vilken hjälm är detta?
Vilken hjälm är detta?
Det är ingen ProTec eftersom det var inget spadermärke längst fram... Det var något rött i märket tror jag.

Vilken hjälm är detta?
Det är ingen Red heller... Men jag kom på den brillianta idén att maila Udéns, så nu måste jag bara vänta på svar.

Vilken hjälm är detta?
Nej, K2 var det inte.

De märken jag absolut vet att det inte var är: Cébé, K2, Scott, Jofa, RED, Giro, Peak

Vilken hjälm är detta?
spelar de nån roll va de är för märke då? :S vafan sitter den som en smäck å du tycker den va snygg så köp å strunta i märket... ingen bryr sig ändå.

(fast du kanske bara var nyfiken vad vet jag) hörrs

Vilken hjälm är detta?
jepp, skulle också gissa på Zolo, dom gör helt släta hjälmar och har till den här säsongen tagit fram en hjälm i vitt. dom har dessutom röda delar i sin logo

Vilken hjälm är detta?
Ring!! ring!! ring!! De kommer bara att dissa ditt mail... Om du ringer får du garanterat service dirket och svar på din fråga! Svälj klumpen i halsen och ta tag i luren.

Vilken hjälm är detta?
Ja, Udéns verkar dissa mitt mejl... Får be mamma ringa annars... :P Jag vill liksom kolla upp den lite annars, för jag hade siktat in mig på en annan hjälm som inte verkar finnas någonstans, och denna var inte helt 100 så måste fundera och vill gärna kunna se hur den ser ut lite bättre. Har svårt att ta mig till udéns på egen hand så jag får ta nätet till hjälp.

Tillbaka
Topp