Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ehm.. finns det så ljus starka objektiv?:S isf länka en sida så du kan överbevisa mig:Dbusmissen sa:70-200/2.8 och en 400/2.8 85/1.2 .
Svar ja.ekorren sa:ehm.. finns det så ljus starka objektiv?:S isf länka en sida så du kan överbevisa mig:Dbusmissen sa:70-200/2.8 och en 400/2.8 85/1.2 .
Visst hade det varit kul med FF men 1Ds orkar ju bara med 3-4bps. T.om. min 20D klarar ju mer än såekorren sa:nee vrf bara 1D :d ta en 1Ds mk II näru ändå e igång :D sen så måste man ju ha ett 100 macro oxå osså ett fint vidvinkel på 11 :D de skulle va fint att fota me i vinter!
EDIT: måste ha ett vuursting på 800 och en extender på 2x :D då får man hyfsad zoom :D
canon hade länge ett 50mm 0,95 och om jag inte minns fel så hade nikon en 0,9a (har även sett andra märken som har varit så snabba som 0,75)liber_calcaneus sa:ekorren: Canon har gjort ett 50 mm objektiv med f1.0 sedan 1995 då det tydligen var "världens snabbaste" om det är det du menar. Googla på canon 50mm f1.0 så ser du själv. Säkert har de andra tillverkarna matchat det eftersom det var en prestigesak att ha i sitt sortiment. Leica har då tydligen ett också.
Om jag köper en D80, snickrar du om den till mig då? Jesper verkar också vilja ha en omsnickring. Men hör med honom först innan du börjar hamra!EricWibaeus sa:Själv har ja en rätt rejält omsnickrad D80 som igentligen är en D200 (s typ). Kostade en helvetes massa extra å snickra om den men nog fan va d värt d...