Vilken kombination?

Jeppann

Ny medlem
Vilken kombination?
Väljer mellan dessa kombinationer för vintern:

http://img152.imageshack.us/my.php?image=snowboarddddvu6.jpg

Vilken föredrar ni?

Visst ser ju svarta byxor, svartvit jacka najs ut, men sjukt tråkigt ju. Tycker därför det lutar mest åt gula brallor vit/svart jacka, men har svårt att bestämma mig. Den bruna tar jag med helt enkelt för att jag tycker brunt är riktigt cleant, men lite tråkigt det med. De gröna byxorna var jag inne på i början, men tror jag bestämt mig för att inte ta dom nu iaf.

Åker snowboard :D

Vill ha synpunkter. 1, 2, 3 eller 4?

Senast ändrad:
Vilken kombination?
4 tycker jag var jäkligt clean, fast nr 2 är också fin.
Jag älskar heldresser så skulle köra på Numro 4, men neongrön är inte heller fel..

Vilken kombination?
4:e helt klart. Inte bara snygg bland dina, rätt fula val utan snygg i vilket fall :D

De andra var sjukt misskombinerade :) Som du sade var 1:an rätt dull, men stilren. Vill du köra på färgglada braller så får du nog byta jacka :D

Vilken kombination?
Guccisneakers sa:
De andra var sjukt misskombinerade :)
Dom är medvetet misskombinerade. Att köra helgrönt eller helgult blir ju alldeles för mycket. Möjligt att jag kanske skulle satsa på en solid enfärgad jacka, men jag tycker framförallt gult och svart/vit ser rätt bra ut. Möjligt att gult och svart e bättre dock.

2 för bruna än så länge då ;)

Big air:

Själv har jag inga problem med grön/vit alls. Sen tycker jag kanske inte jackan var den allra snyggaste.

Senast ändrad:
Vilken kombination?
Jeppann sa:
Guccisneakers sa:
De andra var sjukt misskombinerade :)
Dom är medvetet misskombinerade. Att köra helgrönt eller helgult blir ju alldeles för mycket. Möjligt att jag kanske skulle satsa på en solid enfärgad jacka, men jag tycker framförallt gult och svart/vit ser rätt bra ut. Möjligt att gult och svart e bättre dock.
Asså tror inte du förstod riktigt, dom är misskombinerat misskombinerade :D
Det går att ta två färger som bryter varandra, att få det att se riktigt läckert ut :) En helfärgad jacka tror jag kan vara något att fundera på :)

Jag själv kör på en gul Rip Curl hermod-jacka som e ljust grå på sidan under armaran, och kör svarta brallz, svarta handskar, svart stickad mössa och mörk goggle :) Det ser nice ut, och blir ändå inte speciellt skrikigt (avskyr det :D)

Kör på andra, eller testa med en annan jacka? =)

Vilken kombination?
Aha då förstår jag hur du menar. Din kombination lät fräsch!

Ändrade de gula byxorna till en svart jacka och tycker det ser bra ut! Då får det nog bli att välja mellan de och det helbruna. Förbannat svårt fortfarande =/ Tur att det är någon månad kvar tills man blir tvungen att beställa ;)

Vilken kombination?
:) Arå !

Haha fan snöstörm denna helgen ju :) Iaf för oss som bor lite norrut :) Har ni inga affärer som du kan prova setupserna i? Jag hade nog gått på burton-setupen tror jag, men som du säger har du ett tag på dej att fundera, vem vet du kanske ser ytterligare en härlig, inovativ outfit innan du bestämt dej ;D

Lycka till!

Vilken kombination?
Här i karlstad har vi fortfarande inte sett skymten av snö. Vafan föddes man inte i Åre för :(

Båda setuperna är för övrigt burton, men jag fattar :D

Vilken kombination?
Neongröna cargos med helvit jacka istället för blandrasen som du hade vore mitt förslag.

Kör själv på svarta sessions cargos och vit special blend snowpatrol, slår ju aldrig fel.
I vinter blir det att varva jackan med ett par stora neongröna cargos, klockren kulört.

Vilken kombination?
Vad har du för (grund)färg på brädan, är det alltför svårt så kanske den kan få väga in lite också. Kör du t.ex med en blå bräda så kanske du ska ta det bruna stället istället för det med gult och svart osv.

Vilken kombination?
Men vänta om alla sätter sig inne i forumet och bestämmer vad alla ska ha på sig för skidkläder utan att välja själva så kommer alla må sååå bra..
Eller så bara köper vi kläderna åt varandra så kanske vi mår sjuukt bra..

Eller så bara köper man själv kläderna som man tycker ser bra ut och passar i...

Hej då...

Vilken kombination?
3an tycker jag va snyggast, men om du vill slippa vara rädd för fläckar va 4an smartast. den va även näst snyggast.

Vilken kombination?
jag skule nog ha tagit 4:an. ett cleant val som funkar i alla tillfällen, läckra å snygga, blir fett nice i bcken. om inte så gröna med svart jackaa, vist som gröna va snygga å så men passar inte me jackan, 4:an e de enda valet som machar topp å nedre + att de va riktigt cleant.

Vilken kombination?
gillar brunt men 2:an e nog snyggast te snowboard. de står mellan 2:an o 4:an ^^ good luck med valet. ps. alla va snygga. du har bra smak;)

Vilken kombination?
my.php

Tillbaka
Topp