Vilken LINJE gick/går ni?

EcEl05= El Installation haha slappare linje får ni leta efter!

monoski_kicks_ass sa:
på media är det väl bara till matte B? sen får man väl välja till själv? eller...?
haha bara matte A... så får man välja om man vill ha B.. A läser man iallafall bara i 1,5 år.. så har man 1,5 år där man slipper matte sen;)

Jag läser andra året på Norra real
Linje. Naturvetenskapligt forskningsinriktning
Vi läser matte A,B,C,D på två år.

Knäck den ni ;P

Men allvarligt.. Ma A.. kom igen när ni läser Matte på C nivå.. på KTH.. har själv läst matte 40 timmar i veckan i ett halvår snart.. Ma A är väll 100h totalt.. så de motsvarar väll ca 8 st Ma A kurser på en höst termin..

Lägg märke till att jag skrev C nivå jag förväntar mig att bli bräckt av nån som läst ännu tyngre.. Skulle faktiskt kännas bra.. för jag har lite problem jag behöver hjälp med..

Ha de härligt..

Rekomenderar alla som ska välja linjer hit o dit att välja så brett som möjligt utifall ni ändrar er vad ni vill göra med era liv. Tro mig nästan alla jag känner har ändrat sina drömmar och mål ett antal gånger när det gäller att bestämma vad man ska bli

Jag går sista året på bygg som snickar/betångare...
Hoppas att det är till någe hjälp när jag nesta sesång 07/08 ska sesånga någon stans ..
Karnske kan hjälpa mig o få jobb då jag inte är helt tappad på bygg sidan ;D

jag går natur- och frilufts linje i Vadstena. med klättring, skidåkning, paddling och vandring m.m. Inte så mycket plugge mest softa. linjen äger, bor på internat de äger fett de med.

snowboard local i malung.. fast jag åker skidor! vilket innebär två åkdagar i veckan i kläppen och världens godaste lunch! smiskar vill jag lova!:D

Stip_Emil sa:
Men allvarligt.. Ma A.. kom igen när ni läser Matte på C nivå.. på KTH.. har själv läst matte 40 timmar i veckan i ett halvår snart.. Ma A är väll 100h totalt.. så de motsvarar väll ca 8 st Ma A kurser på en höst termin..

Lägg märke till att jag skrev C nivå jag förväntar mig att bli bräckt av nån som läst ännu tyngre.. Skulle faktiskt kännas bra.. för jag har lite problem jag behöver hjälp med..

Ha de härligt..

Rekomenderar alla som ska välja linjer hit o dit att välja så brett som möjligt utifall ni ändrar er vad ni vill göra med era liv. Tro mig nästan alla jag känner har ändrat sina drömmar och mål ett antal gånger när det gäller att bestämma vad man ska bli
varför får ja en känsla av att du ljuger? läser 40 timmar matte i veckan.. de är 8 timmar matte om dan ? sug kuk...

sam ekonomi is the shit.. öppna eget företag o bli rik..

alwaysCrash sa:
Stip_Emil sa:

Ha de härligt..

varför får ja en känsla av att du ljuger? läser 40 timmar matte i veckan.. de är 8 timmar matte om dan ? sug kuk...

sam ekonomi is the shit.. öppna eget företag o bli rik..
du har tydligen ingen aning om hur saker funkar på universitetet. jag personligen läser just nu 40 timmar geografi i veckan.... fast sen är jag bara 12 timmar av dem i skolan resten är självstudier...

Filmarbeterprogrammet IS THE SHIEEEEET!!!!!! inte media utan filmarbeterprogrammet! inte ens nära samma sak! ok?

soft att det verkar vara en hel del naturare här på fr.

själv går man sista året på natur vid viktor rydberg gymnasium sthlm, tillsammans med en massa brainies. har en klasspolare (kines) som är 2:a i sverige på matte. epic!

Tillbaka
Topp