hyllengren
Aktiv medlem
Vilken LINJE gick/går ni?
Vissa går ju natur:P gött mä lite läxor å skit, sitter å pular med derivator och naturliga logaritmer(matte C) Men ska antagligen läsa till F(diskret)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jodå. Jag tänker gå Sam linjen när jag har gått ut grundskolan;DRastavibrationer sa:Här läser man sista året på sam=) Ingen annan som går sam?
det är ju bra om man får NÅT jobb sen också......mange_da_man sa:orka natur o sam o teknik o dem där sk studieförberedande programmen , man får bara sitta o nöta byxbak ju
själv går man media såklart xP
joddå sam ekonomiRastavibrationer sa:Här läser man sista året på sam=) Ingen annan som går sam?
kan jag inte hålla med om ? har aldrig läxor ett prov i månaden max 2 sen knappt nån uppsats osvKlasRocc sa:fattar inte varför alla säger att natur är överseriöst!?
för det första är det inte mkt läxor jämförelse med andra linjer, iaf inte där jag går.
ok, det kanske inte är lika "slappt" som media eller typ bf men inte är det värre än samhälle!
samhälle är uppsatsernas och läxornas linje....
bara så ni vet alla 91:or
inte något dumt om andra linjer än natur men alla som tror att det är en pluggislinje kan ju gå och lägga sig
hahha du menar el hockey ...Waster sa:EcEl05= El Installation haha slappare linje får ni leta efter!
Bättre att gå media som inte förbereder en på något? :Dmange_da_man sa:orka natur o sam o teknik o dem där sk studieförberedande programmen , man får bara sitta o nöta byxbak ju
själv går man media såklart xP