Vilken LINJE gick/går ni?

Vissa går ju natur:P gött mä lite läxor å skit, sitter å pular med derivator och naturliga logaritmer(matte C) Men ska antagligen läsa till F(diskret)

"Stip_Emil skrev:
Men allvarligt.. Ma A.. kom igen när ni läser Matte på C nivå.. på KTH.. har själv läst matte 40 timmar i veckan i ett halvår snart.. Ma A är väll 100h totalt.. så de motsvarar väll ca 8 st Ma A kurser på en höst termin..

Lägg märke till att jag skrev C nivå jag förväntar mig att bli bräckt av nån som läst ännu tyngre.. Skulle faktiskt kännas bra.. för jag har lite problem jag behöver hjälp med..

Ha de härligt..

Rekomenderar alla som ska välja linjer hit o dit att välja så brett som möjligt utifall ni ändrar er vad ni vill göra med era liv. Tro mig nästan alla jag känner har ändrat sina drömmar och mål ett antal gånger när det gäller att bestämma vad man ska bli"

Hehe - är det dags att vara kaxig nu? Jag har läst matte och mekanik till D-nivå? Vem är fetast?

Nämen, vad behöver du hjälp med?

Senast ändrad:
IT-media är skitbra. Mycket photoshop och fota. Ska börja med webdesign och flash nästa termin. Får desutom egen bärbar för jag går på John Bauer.

Varför välja en tråkig linje, man är inte låst bara för att man tar en rolig.

Samhälle ekonomi engelska.

Nån som behöver hjälp med engelska språket?

Sam/ekonomi med idrottsinriktning...Palla alla plugghästar på natur;)

fattar inte varför alla säger att natur är överseriöst!?
för det första är det inte mkt läxor jämförelse med andra linjer, iaf inte där jag går.
ok, det kanske inte är lika "slappt" som media eller typ bf men inte är det värre än samhälle!

samhälle är uppsatsernas, läxornas och tråkigheternas linje....
bara så ni vet alla 91:or

för det första är det inte mkt läxor jämförelse med andra linjer, iaf inte där jag går.
ok, det kanske inte är lika "slappt" som media eller typ bf men inte är det värre än samhälle!

samhälle är uppsatsernas och läxornas linje....

inte något dumt om andra linjer än natur men alla som tror att det är en pluggislinje kan ju gå och lägga sig

Jag gick sam. men nu har jag typ tagit sabbatsar och vet inte riktigt vad jag ska ga natsa ar. det ger sig..

Själv gick jag något som heter Volvo Aero programmet som är en blandning av Teknik/natur/industri. Eller snarare teknik/natur + industri. 3350poäng totalt så det va fullt upp...Men sedan hade man förmånen att få jobb på ett kanonbra företag som bara har bra jobb med bra betalning :P

Jag själv går Frilufts i lule :D for till abisko och fjällvandrade efter 2 veckor, till vintern blire gränsen eller tärnaby ;)

Jag går natur natur snowboard inriktning i vännes =D de e fett nice, dock inte så många bra duktiga =( men vi har en superpipe och mkt rails =D

Bygg på pc i östersund hell yeah:) Skön linje sen har man en bra utbildning också. Snickare är något som alltid kommer att behövas. Sen har man ju nytta av det själv också om du ska göra något hemma o.s.v.

orka natur o sam o teknik o dem där sk studieförberedande programmen , man får bara sitta o nöta byxbak ju ;)

själv går man media såklart xP

SAM-MEDIA är the scheise! Är det bara jag som inte gillar John Bauer, alltså inte av någon viss anledning, utan bara för att jag inte gillar det!

KlasRocc sa:

samhälle är uppsatsernas och läxornas linje....

inte något dumt om andra linjer än natur men alla som tror att det är en pluggislinje kan ju gå och lägga sig
kan jag inte hålla med om ? har aldrig läxor ett prov i månaden max 2 sen knappt nån uppsats osv

Ni har tydligen inte insett att det inte spelar någon som helst roll vad man går på gymnasiet, ska man ha ett bra jobb krävs ändå eftergymnasiala studier.

Läste medieprogrammet men pluggar nu till fordonskonstruktör/fordonsdesigner.

Tillbaka
Topp