Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
din längd har inget med longboarden att göra alls, viktigast är din vikt samt vad du själv tycker är göttnamn sa:Tja jag har tänkt att köpa en longboard men undrar vilken längd jag ska köpa om jag är 170 cm lång och har tänkt att åka i lite backar![]()
Firefly är intersports egna märke och man får vad man betalar förlongboardingninja sa:Lånar tråden lite.
Gör Firefly "bra" brädor?? Såg en på en butik i närheten för en tusing är den värd det??
Har aldrig ställt mig på en men tänker börja...
förmodligen dödar den intresset mer än den förgyller detlongboardingninja sa:Duger den att lära sig åka på?
180's Holey randal eller parisdavve96 sa:Hej jah har en slipstream platypus den billigaste av dom och undrar vilka truckar jah borde ha för att inte få wheelbite![]()
Vart hittar mad det???linder sa:vill man inte betala mer än 1000kr så är det bara begagnat som gäller för att få hyffsade saker, 2000-3000kr då får man bra saker nytt
Det man vill ha om man letar begagnat är... Randal, Paris, Gullwing truckar vilket är dom vanligaste som är bra
Är du helt efterbliven? prova att söka en JÄVLA GÅNG så kommer du se direkt svaret på din fråga.longboardingninja sa:Warp eller Firefly????
iofs leta begagnat kan ju vara lite trixigt också iom att man kan bli både rejält blåst och hitta riktiga klipp, gäller ju att veta vad man köper helt enkeltlongboardingninja sa:Vart hittar mad det???linder sa:vill man inte betala mer än 1000kr så är det bara begagnat som gäller för att få hyffsade saker, 2000-3000kr då får man bra saker nytt
Det man vill ha om man letar begagnat är... Randal, Paris, Gullwing truckar vilket är dom vanligaste som är bra
som jag skrivit innan, det mesta inom longboarding är personligt... så ang, brädan går det inte säga att något är bättre än annatlongboardingninja sa:Longboard Lush "Makonga" är det en bra bräda???
förmodligen är den bra, men jag har inga egna erfarenheter om dom.magganmaggot sa:Jag undrar om apex 37 är bra? Har hört en del skit om original![]()
Jag har en dervish, kusinen provade den en dag utan att ha åkt något tidigare och han beställde en från tyskland för 2900 och är supernöjd.albinsundberg sa:jag säger bara Loaded Dervish. jag har inte åkt så mkt longboard men lånade min kompis Dervish och att man kunde ha så kul på en planka med hjul utan att kunna göra allt för myckt trick trodde jag inte! blev rent ut sagt förälskad ett tag i longboard och var riktigt sugen på att köpa en Dervish själv ett tag! så jag tror det är värt att köpa en bräda för lite mer pengar, om man vill åka ett tag utan att tröttna! för på den brädan tror jag aldrig man tröttnar!![]()
kollade på youtube videon dom hade om den. Såg ju ut som loaded tan tiensc00bat sa:Nån som vet når om Bustin Maestro 32 mini?![]()
GÅR det ens att få wheelbite på dem? Förstår inte hur det skulle gå till:davve96 sa:Hej jah har en slipstream platypus den billigaste av dom och undrar vilka truckar jah borde ha för att inte få wheelbite![]()
JAA! +100!Axel135 sa:Kahalani.