Vilken snowboard film ska man inhandla till vintern?

jadu.........
det finns många filmer att välja på men om du vill ha en grym film med många bra åkare så köp Stand & Deliver!!!!!!!!!
åkare i filmen är blandannat kevin jones, tara dakides, jeremy jones, terje haakonsen och många fler!!!!!!!!!!

Fan finns bara två alternativ Return of the Wildcats eller uppföljaren Wilcats-nine lives. De bästa och roligaste snowboardfilmerna någonsin.. Gillar man snygg och brutal åkning med det coolaste soundtracket någonsin(spicegirls,dennis leary mfl.), samt mycket mycket fest..Då är det bara att slå till. Att ha kul helt enkelt..

Personligen har jag tröttnat på filmer som bara visar hopp på hopp,, och som man ser en gång sen ligger den i hyllan(eller i datorn). Wildcats kan ses gång på gång som uppladdnig eller när det är fest(brukar var standard på våra fester..)..

Ska du köpa en film, så rekomenderar jag första filmen..Return of the wildcats
Åkarna är JF Pelchat, Dionne Delesalle, BJ Leines, Dave Cashen, Devun Walsh, Gaetan Chanut, Kale Stevens, Max Jenke, Chris Dufficy, Chris Brown, Pete Andersen, Jake Mcintyre mfl..
Dvs Forum teamet + andra.

fy fan va jag skulle vilja ha Return of the wildcats!!!

kan tipsa er om en satans grym skatefilm (min fav).
Deca- 2nd To None heter den. Totalt sinnessjuk, och rolig!

Ok! Bra tips ovan. Jag lägger till en följdfråga: Finns det någon skön film där man åker både snowboard och skidor?

den absolut bäste bräd filmen är Afterbang , finns ingen som håller samma klass som den, helt sinnes...

Wildcats filmerna är iofs helt ok dom också, men afterbang knäcker dom....

vill ni ha en film 4 free?
http://www.solidpowder.com
- en helt klart schysst rulle med rikgit bra kvalite...

Hmmmm.. Har sett många filmer.. Return of the wildcats, Pulse, Stand and deliver, The resistance, True life, Transworld snowboarding, Nixon jibbfest, Technical difficulties, AMP Själv tycker jag att Pulse och The resistance och True life är jävligt kung..

Tillbaka
Topp