JohnFrusciante
Ny medlem
Vilken telefonn äger du?
Asså seriöst.. xD
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
'ZeF sa:vars fan är freeride påväg?
Misshandel och våldtäkt är olagligt...Rose_N sa:N73. Misshandlad och våldtagen, köper en HTC efter jul
Av hans mening kan man anta att han har våldtagit och misshandlat en N73, förmodar att det är en Nokia. Däremot är det ett föremål, i hans ägo, och alltså inget brott att varken "misshandla" eller våldta denne.jeffa sa:Misshandel och våldtäkt är olagligt...Rose_N sa:N73. Misshandlad och våldtagen, köper en HTC efter jul
Det är olagligt att prata om olagliga saker på Freeride. Det har en moderator skrivit till mig...
Förvänta dig en varning...
jeffa det känns dom att du pratar om vad som är olagligt i varenda forumtråd?jeffa sa:Misshandel och våldtäkt är olagligt...Rose_N sa:N73. Misshandlad och våldtagen, köper en HTC efter jul
Det är olagligt att prata om olagliga saker på Freeride. Det har en moderator skrivit till mig...
Det är hans nisch inom sin revolt mot moderatorernas maktbrukande. Främst Hasses.....?Stepup sa:jeffa det känns dom att du pratar om vad som är olagligt i varenda forumtråd?jeffa sa:Misshandel och våldtäkt är olagligt...Rose_N sa:N73. Misshandlad och våldtagen, köper en HTC efter jul
Det är olagligt att ta upp att olagliga saker är olagligt jeffa, kan mycket väl bli en varning där med.jeffa sa:Misshandel och våldtäkt är olagligt...Rose_N sa:N73. Misshandlad och våldtagen, köper en HTC efter jul
Hahaha, Försök ta bort tråden du... Och försök inte med att säga att du inte startade denna tråd för att skryta! det gjorde du och det har alla redan märkt.Nystrand sa:Vad jag vet så är det här OT? Jag ställde bara en fråga inte för att skryta om någonting.... Men är vi enstämmiga kan jag ta bort tråden..... Förövrigt är iPhone inget att skryta med längre eftersom den är rätt så gammal...
jag har en iphone -.-oscarius sa:Men varför skulle han skryta med att säga att han har en iPhone?
Ett tecken på framgång? Nej, den är ju inte enastående dyr direkt.
Ett tecken på sällsynthet? Nej, ingen telefon har ju uppmärksammats som den.
Penisförlängare? Fan heller, den är ju riktigt vanlig.
Så ni där ute på landet som hojtar att han skryter, är nog ni som känner er slagna av avund? Om man ska skryta skulle man väl fan välja något annat än en telefon? Ha. Ha.
Eller det förstås.. Kan ju inte vara lätt att sticka ut, när närmsta granne bor 20 min bort - med skoter.
det ligger något i det han säger, bönder/folk som bor 20min från grannen blir upprörda för minsta lilla sak.ni börjar snacka om att stockholmare är dåliga bilförare och får panik så fort det har kommit lite snö och sedan skryter själva om hur duktiga ni är på att köra i full snöstorm på en enfilig väg i norrland.Roosvall sa:jag har en iphone -.-oscarius sa:Men varför skulle han skryta med att säga att han har en iPhone?
Ett tecken på framgång? Nej, den är ju inte enastående dyr direkt.
Ett tecken på sällsynthet? Nej, ingen telefon har ju uppmärksammats som den.
Penisförlängare? Fan heller, den är ju riktigt vanlig.
Så ni där ute på landet som hojtar att han skryter, är nog ni som känner er slagna av avund? Om man ska skryta skulle man väl fan välja något annat än en telefon? Ha. Ha.
Eller det förstås.. Kan ju inte vara lätt att sticka ut, när närmsta granne bor 20 min bort - med skoter.
Praktexemplar av en som uttrycker sig vårdslöst! Här borde moderatorerna gå in och plocka bort direkt!granis90 sa:du är ju e****bliven
blev du besviken?oscarius sa:Penisförlängare? Fan heller, den är ju riktigt vanlig.
Om jag blev besviken för att han skulle ha den som potenshörare/penisförlängare?Pussss sa:blev du besviken?oscarius sa:Penisförlängare? Fan heller, den är ju riktigt vanlig.![]()
whatever you sayoscarius sa:Om jag blev besviken för att han skulle ha den som potenshörare/penisförlängare?Pussss sa:blev du besviken?oscarius sa:Penisförlängare? Fan heller, den är ju riktigt vanlig.![]()
Du hade helt uppdukat för att dra ett skämt, men klarar inte ens under lättaste förhållanden. Utan blir istället ett "whatever you say" utan relevans som svar på en fråga, och sen en smiley på det. PinsamtPussss sa:whatever you sayoscarius sa:Om jag blev besviken för att han skulle ha den som potenshörare/penisförlängare?Pussss sa:blev du besviken?![]()
![]()