Vilken telefonn äger du?

Vilken telefonn äger du?
haha ironiska moderatorer.. nu har de gått för långt..

och haha ja.. vad ska man säga om tråden i sig.. bara en som skrivit ett bra svar hittils och de går till Playmate för svaret: HAHA, skönaste tråden någonsin! Nystrand kommer att få grymt mycket brudar med sin iPhone

Vilken telefonn äger du?
HAHAHA :D tidernas tråd!!!!

låt tråden leva endast för att han något att fnissa åt på kvällarna!! HAHAHAHAHA xD

Vilken telefonn äger du?
Rose_N sa:
N73. Misshandlad och våldtagen, köper en HTC efter jul
Misshandel och våldtäkt är olagligt...

Det är olagligt att prata om olagliga saker på Freeride. Det har en moderator skrivit till mig...

Förvänta dig en varning...

Vilken telefonn äger du?
jeffa sa:
Rose_N sa:

Det är olagligt att prata om olagliga saker på Freeride. Det har en moderator skrivit till mig...

Av hans mening kan man anta att han har våldtagit och misshandlat en N73, förmodar att det är en Nokia. Däremot är det ett föremål, i hans ägo, och alltså inget brott att varken "misshandla" eller våldta denne.
Men, eftersom det är en punkt efter N73, så är ju av texten att döma att självaste "Rose_N" som är våldtagen och misshandlad. Denne förmodar också att han ska må bättre efter att ha köpt en HTC efter jul. Jag tror inte våldtäkt och misshandel går i hand med tillfredställelse på detta vis, utan tycker du bör kontakta hjälp istället.

Vilken telefonn äger du?
jeffa sa:
Rose_N sa:

jeffa det känns dom att du pratar om vad som är olagligt i varenda forumtråd?

Vilken telefonn äger du?
Stepup sa:
jeffa sa:
Rose_N sa:

jeffa det känns dom att du pratar om vad som är olagligt i varenda forumtråd?
Det är hans nisch inom sin revolt mot moderatorernas maktbrukande. Främst Hasses.....?

Senast ändrad:
Vilken telefonn äger du?
Nystrand sa:
Vad jag vet så är det här OT? Jag ställde bara en fråga inte för att skryta om någonting.... Men är vi enstämmiga kan jag ta bort tråden..... Förövrigt är iPhone inget att skryta med längre eftersom den är rätt så gammal...
Hahaha, Försök ta bort tråden du... Och försök inte med att säga att du inte startade denna tråd för att skryta! det gjorde du och det har alla redan märkt.

Borde vi inte ha så att olika mobiler ger olika poäng? sen registreras det på profilsidan och så får vi en slags status som på lunar? låter perfekt eller!?
Dessutom kanske alla vill ha Iphone då som troligen kommer ge mest status poäng och då kanske vi går ur lågkonjukturen.

Vilken telefonn äger du?
Men varför skulle han skryta med att säga att han har en iPhone?

Ett tecken på framgång? Nej, den är ju inte enastående dyr direkt.

Ett tecken på sällsynthet? Nej, ingen telefon har ju uppmärksammats som den.

Penisförlängare? Fan heller, den är ju riktigt vanlig.

Så ni där ute på landet som hojtar att han skryter, är nog ni som känner er slagna av avund? Om man ska skryta skulle man väl fan välja något annat än en telefon? Ha. Ha.
Eller det förstås.. Kan ju inte vara lätt att sticka ut, när närmsta granne bor 20 min bort - med skoter.

Vilken telefonn äger du?
oscarius sa:

Så ni där ute på landet som hojtar att han skryter, är nog ni som känner er slagna av avund? Om man ska skryta skulle man väl fan välja något annat än en telefon? Ha. Ha.
Eller det förstås.. Kan ju inte vara lätt att sticka ut, när närmsta granne bor 20 min bort - med skoter.
jag har en iphone -.-

Vilken telefonn äger du?
Roosvall sa:
oscarius sa:

jag har en iphone -.-
det ligger något i det han säger, bönder/folk som bor 20min från grannen blir upprörda för minsta lilla sak.ni börjar snacka om att stockholmare är dåliga bilförare och får panik så fort det har kommit lite snö och sedan skryter själva om hur duktiga ni är på att köra i full snöstorm på en enfilig väg i norrland.

Vilken telefonn äger du?
Nokia 3310.. men ahr nyss köpt en ny fet mobil i smedjan för 399kr, vete fan avd den hette men har lampa och helakittet och liten och smidig är den, kan rekomnderas

Vilken telefonn äger du?
Har haft många! ;] Morsan jobbar på Sony Ericsson. så där kan jag få lite när som. Men min första jag fick för 2år sen lade vi på studdsmatta och så fick den hoppa med oss 4 andra. Men då gick luckan av. :]

Vilken telefonn äger du?
granis90 sa:
du är ju e****bliven
Praktexemplar av en som uttrycker sig vårdslöst! Här borde moderatorerna gå in och plocka bort direkt!

(Ni som läst tråden "moderator" vet vad jag talar om).

Förövrigt; tycker inte tråden hör hemma här på FR. _Men jag har iaf en LG Viewty för att hålla mig lite till trådens ämne.

Vilken telefonn äger du?
Vilken telefonn äger du?
vad är det med dig egentligen, tar du illa upp elr? Pinsamt

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp