Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har generellt sett väldigt bra erfarenhet av sigma objektiv.PNyberg sa:semi stjäl den här tråden lite.
Vad skulle vara ett bättre köp av dessa
Tamron 17-50 f 2.8
eller sigma 17-70 2.8-4.5
Tamron 17-50 f 2.8 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Eric_W sa:Har generellt sett väldigt bra erfarenhet av sigma objektiv.PNyberg sa:semi stjäl den här tråden lite.
Vad skulle vara ett bättre köp av dessa
Tamron 17-50 f 2.8
eller sigma 17-70 2.8-4.5
Bra och solida grejer som funkar kanon till bra priser.
Dessutom är detta mer allround än de andra.
Vad vill du isf ha för det? :Pbusmissen sa:Jag har bytt från Sigma 17-70 till Sigma 18-50
Bildkvalitetmässigt är 17-70 riktigt bra, men jag saknade ljusstyrkan då jag har en telezoom med konstant 2.8.
Tamron 17-50 valde jag bort då jag tyckte Sigma 18-50 var stabilare byggd.
Är det till Canon du letar så kan du få köpa mitt 17-70.
Har frågat där. Det forumet är inte alltid det mest aktiva.Jesper_Molin sa:gå in på forumet på fotosidan.se och ställ din fråga till fotografer så du får lite vettiga svar...
1800. Fint skick, suttit på filter hela tiden. Inköpt hösten 2006PNyberg sa:Vad vill du isf ha för det? :Pbusmissen sa:Jag har bytt från Sigma 17-70 till Sigma 18-50
Bildkvalitetmässigt är 17-70 riktigt bra, men jag saknade ljusstyrkan då jag har en telezoom med konstant 2.8.
Tamron 17-50 valde jag bort då jag tyckte Sigma 18-50 var stabilare byggd.
Är det till Canon du letar så kan du få köpa mitt 17-70.
Har frågat där. Det forumet är inte alltid det mest aktiva.Jesper_Molin sa:gå in på forumet på fotosidan.se och ställ din fråga till fotografer så du får lite vettiga svar...