Vilket gymnasium?

crazygangxtamtf

Ny medlem
Vilket gymnasium?
Vilket gymnasium ska/vill du gå? Eller om du är äldre än oss 90:or, vart går du?

Jag ångrar brutalt att jag inte satsade stenhårt för att komma in på något i närheten utav Åre, Racklöfska (tror jag det heter) t.ex.
Nu får jag istället nöja mig med att gå på Värmdö Gymnasium, om jag ens kommer in där.

Vilket gymnasium?
Det blir Samhälls i boden ;/ jag hade inte bättre poäng osv. Samt att kommunen lät mig inte flytta någonstans, fett nice att gå i närheten av åre <33

Vilket gymnasium?
It- media - John Bauer - Karlstad
eller
Media - Broby Grafiska - Sunne
Grafisk Medie Produktion - Broby Grafiska - Sunne

om jag kommer in på nån av dom

Närmaste backe i K-stad e bryngfjorden (en liten barnbacke :P)
och i sunne ski-sunne som inte är så bra häller...

får inte flytta för långt.

Senast redigerad av en moderator:
Vilket gymnasium?
ja är 91a så ja har ju ett år kvar. men det lutar åt sporthandel i forshaga utanför karlstad. annars blir de väl typ fordon/bygg

Vilket gymnasium?
Det blir antingen hotel o resturang i järpen/ åre
elle hotel o resturang malugn kanske itne har poängen för att komma in i åre ..

Vilket gymnasium?
Tja mannen! Jobbigt för dig som inte kom in på det gymnasiumet du ville. Racklöfska skolan i järpen e faktiskt ingen höjdare, skolan i sig asså. Jag går HR i Åre vilket är för mig det bästa valet och jag ångrar ingenting. Men som sagt det har ju sina neråt gångar när man måste in till järpen 2 ggr i veckan. Om du e intresserad av Hotell och Restaurang ska du satsa helhjärtat på de, och försöka ta dig in i åre. Om du e freestyle intresserad etc. gäller samma sak där... Man kan inte bara gå och trycka på saker och få som man vill. Man måste gå in för det!
Om du verkligen hatar det gymnasium då går på kan du ju alltd ta ett sabbats år eller bara söka om nästa år.
Hoppas du får det bra mannen och en bra utbildning...

Catch ya on the Flipside!
Peace

Vilket gymnasium?
zaeta sa:
ja är 91a så ja har ju ett år kvar. men det lutar åt sporthandel i forshaga utanför karlstad. annars blir de väl typ fordon/bygg
Tjohoo mina trakter :D Har en vän som går där... trivs väldigt (J_w här på freeride)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp