Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JAA!! precis vad jag själv ville komme till: Alltså är Biltemas cyklar minst lika bra!Cr0y_HimselF sa:haha, lee, scott e inte värda priset. inte kona heller.
båda cyklarna är "märkescyklar", så går de me företag som blir stora, du kan få en cykel me samma spec för bättre pris om de e et annat märke, helt klart.
men om du måste välja något av märkena skull jag välja en KONA, dom är värda priset mst utav de två.
men mitt egentliga råd är att bygga upp en egen cykel, då får du alla delarna du vill ha, slipper byta hela tiden. Det är billigare och roligare och du får helt enkelt en cykel som är bättre för Dej.
lycka till me cyklandet.
Hörrö, nackdelen är väl då att Yosemite inte gör dirtcyklar?Don_Makke sa:JAA!! precis vad jag själv ville komme till: Alltså är Biltemas cyklar minst lika bra!
Dom är antagligen gjorde på samma fabrik, men så har man på ena satt ett klistermärke som säger: YOSEMITE o på den andra ett som säger KONA.
Skitsamma en cykel e en cykel e en cykel.zniffe sa:Hörrö, nackdelen är väl då att Yosemite inte gör dirtcyklar?Don_Makke sa:JAA!! precis vad jag själv ville komme till: Alltså är Biltemas cyklar minst lika bra!
Dom är antagligen gjorde på samma fabrik, men så har man på ena satt ett klistermärke som säger: YOSEMITE o på den andra ett som säger KONA.
Hade en riktigt skön länk till en p2 förut för runt 8000-9000 ny från deutschland. Den lär ju knäcka alla kona och scotthojar i prisvärdhet. Den enda, enligt mig prisvärda cykeln i konas dirtsortiment är cowan, nästan samma spec som på en limited....