Vilket märke är bäst

momo311

Ny medlem
Vilket märke är bäst
ja ska köpa ny cykel ååhh undrar vilket märke som är bäst scott eller kona,hade tänk mig
köra lite dirt o ha lite kul, vilken cykel rekomenderar ni till mig svara i båda märkerna.

Vilket märke är bäst
Beror på villken modell, heldre en bra scott än en dålig Kona.

Annars skulle jag nog välja Kona, dom har ju endel grymma cyklar!

Vilket märke är bäst
blä.närsumpadesvenskarsvenskaspråket?ärdetbarajagsommårdåligtavfelstavningar?

Vilket märke är bäst
Som sagt, kona ger faktiskt mest valuta för pengarna.
Vilket märke du än köper så är det oftast oklokt att köpa de billigare hojjarna, de behöver generellt sett repareras oftare.

Vilket märke är bäst
Inte Kona!!!!!!!!!!! KONAS RAMAR HÅLLER INE BRA!!

KÖP EN SCOTT YZ0 LIMITED.. DÄR HARU EN PRISVÄRD HOJJ!!

Senast ändrad:
Vilket märke är bäst
haha, lee, scott e inte värda priset. inte kona heller.
båda cyklarna är "märkescyklar", så går de me företag som blir stora, du kan få en cykel me samma spec för bättre pris om de e et annat märke, helt klart.

men om du måste välja något av märkena skull jag välja en KONA, dom är värda priset mst utav de två.

men mitt egentliga råd är att bygga upp en egen cykel, då får du alla delarna du vill ha, slipper byta hela tiden. Det är billigare och roligare och du får helt enkelt en cykel som är bättre för Dej.

lycka till me cyklandet.

Vilket märke är bäst
kilimanjaro.

Helst röd, sen hade jag lagt till 300:- och fått en finfin pakethållare. Ringklockan ingår i priset på Kilimanjaros alla cyklar väl (?)

-auf

Vilket märke är bäst
jag har en kona så jag msåte stödja mit märke :) men ifall jag hade köppt en cykel nu skulle det blivit en yz 0 värstingen men den är lite dyr men den är fett grym :) men kona är bra med du får en bra cykel för pengarna:)

Vilket märke är bäst
jag har hört att det nya säffle iron bikes är sjukt bra,, håller fr allt!! dom klarar att cykl< ner för en bacak och en upo och sen 'ta en glass. ghn

Vilket märke är bäst
Cr0y_HimselF sa:
haha, lee, scott e inte värda priset. inte kona heller.
båda cyklarna är "märkescyklar", så går de me företag som blir stora, du kan få en cykel me samma spec för bättre pris om de e et annat märke, helt klart.

men om du måste välja något av märkena skull jag välja en KONA, dom är värda priset mst utav de två.

men mitt egentliga råd är att bygga upp en egen cykel, då får du alla delarna du vill ha, slipper byta hela tiden. Det är billigare och roligare och du får helt enkelt en cykel som är bättre för Dej.

lycka till me cyklandet.
JAA!! precis vad jag själv ville komme till: Alltså är Biltemas cyklar minst lika bra!
Dom är antagligen gjorde på samma fabrik, men så har man på ena satt ett klistermärke som säger: YOSEMITE o på den andra ett som säger KONA.

Vilket märke är bäst
Scott ser tuffare ut än vad dem är...oftast är växlar / bromsar / fälgar bara skit

Vilket märke är bäst
Don_Makke sa:
JAA!! precis vad jag själv ville komme till: Alltså är Biltemas cyklar minst lika bra!
Dom är antagligen gjorde på samma fabrik, men så har man på ena satt ett klistermärke som säger: YOSEMITE o på den andra ett som säger KONA.
Hörrö, nackdelen är väl då att Yosemite inte gör dirtcyklar?

Hade en riktigt skön länk till en p2 förut för runt 8000-9000 ny från deutschland. Den lär ju knäcka alla kona och scotthojar i prisvärdhet. Den enda, enligt mig prisvärda cykeln i konas dirtsortiment är cowan, nästan samma spec som på en limited....

Vilket märke är bäst
zniffe sa:
Don_Makke sa:
Hörrö, nackdelen är väl då att Yosemite inte gör dirtcyklar?

Hade en riktigt skön länk till en p2 förut för runt 8000-9000 ny från deutschland. Den lär ju knäcka alla kona och scotthojar i prisvärdhet. Den enda, enligt mig prisvärda cykeln i konas dirtsortiment är cowan, nästan samma spec som på en limited....
Skitsamma en cykel e en cykel e en cykel.

Gör inte Yosemite Dirt cyklar?
Köp int e dirt då.
Själv åker jag stadscykel, man slipper mycket snabbare till skolan då.

Vilket märke är bäst
marcus t , jävel å tro saker. gå till kyrkan eller skriv fakta. Båda märkena är grymma men du kan inte ställa dom emot varandra om du inte väljer 1 modell från vardera märke. men om man tar deras topp of the line hojjar, Cowan(Kona) och Yz0 Limited(Scott) så kan man jämnföra. just dom här 2 skiljer lite i pris, Cowan ca 15000 och yz0 19000 kr. Yz0 har en bättre setup än cowan. Alltså skulle man ju helst vilja ha den, men det är väl oftast priset som avgör? Det jag råder dig att göra är att bygga en egen cykel så att du får de saker du vill ha. Eller så köper du en cykel från ngt annat märke. Specialized gör fina hojjar, lycka till !

Vilket märke är bäst
brio cyklarna på BR leksaker är rätt heta...
dom rekomenderar jag starkt

Tillbaka
Topp