Vilket trick känns äckligast

KELLNER

Ny medlem
Vilket studsmatte trick känns äckligast som ni har satt. för mig är det front flip för jag slår jämt över och landar på mage det är äckligt:D

Senast ändrad:
jag tycker rumpstuds känns lite äckligt..
men om man ska vara seriös är faktist 1260 äckligast, landar alltid hejvilt, no control..

Senast ändrad:
trick som görs utt för studsmattan då man landar utanför...
som mollbergare b-flipp side flip osvosv

Backflip till rygg. Eller mollbärgare till mage.
Backflip 360 är också äckligt, skadat mig flera gånger på det!

Sideflip! I torsdags när jag skulle göra det ramla ja utanför å en halvtimme senare när ja vågade på mej det igen landade jag på nacken på det blåa.. ^^,
P.S do not land on head or neck!! :P:P

Det här hör ju inte riktigt till ämnet men jag kollade in syrrans grabb igår på studsmattan.. hans rumpstudsar e grymma ;)
Nästa vinter ska han sättas på skidor sägs det, kommer ju bli kung i parken..

Grabben är 2.5 år kanske ska tilläggas =)

det är ju alltid kul med samma skämt flera gånger.

"asså jag driftar som fan åt höger när ag ska göra ljushopp.. typ 10 meter nästan en gång!!"

"180 grader.. de e läskigt.."

"jag tycker rumpstuds känns lite äckligt.."

frontflip känns lite småbögigt . känns inte helt rätt att ta sats för att trycka ner huvet mellan benen .

Senast ändrad:
japanvolten (när man gör f-flip ner från studsmattan och landar på röven), enda gången jag försökte gjorde det j*vligt ont

misty 540 är ganska otäck. har testat b-flip 2 ggr men det gick inte alls... någon som har bra tips på hur man ska göra så säg till!

Wadsten sa:
misty 540 är ganska otäck. har testat b-flip 2 ggr men det gick inte alls... någon som har bra tips på hur man ska göra så säg till!
ibörjan kan du börja med att du bara slänger dej på ryggen och sedan gör en kullebytta fast baklänges:P förstår du?

Wadsten sa:
ibörjan kan du börja med att du bara slänger dej på ryggen och sedan gör en kullebytta fast baklänges:P förstår du?

Tillbaka
Topp