P
pizzaaugust
Guest
Vilket trick känns äckligast
jag kan ju fan inget,
bio kanske jag driftar fast de e mer skojj änn läskigt:/.
bio kanske jag driftar fast de e mer skojj änn läskigt:/.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
http://vet.hut.nu/?id=7ekdahl sa:straight air
haha!Huggybear sa:frontflip känns lite småbögigt . känns inte helt rätt att ta sats för att trycka ner huvet mellan benen .
Hah xDNoname sa:180, känns alltid som jag ska landa på huvudet.
Bjorsberg sa:jag tror att denna mannen tycker att sideflip är läskigt:PHAHAHAHA han hade verkligen inte koll på läget.
haha, wordZne sa:b-flip till rygg, får jämt ont i huvet ^^
Bjorsberg sa:jag tror att denna mannen tycker att sideflip är läskigt:PHAHAH, det där var fan det roligaste jag sätt, roligast när han skrek!! :D
Bjorsberg sa:jag tror att denna mannen tycker att sideflip är läskigt:PHAHHAHA xD kommentarerna va ju lätt roliast. -va vill att du landar sidovolten *- aa . kolla mehjrå .de här.. ja kan de här. AAAAhh! xD
Sen måste du försöka hitta mattan snabbt eller vad man ska säga luta huvet bak så du ser mattan så snabbt som möjligt så roterar du snabbare.Victors sa:ibörjan kan du börja med att du bara slänger dej på ryggen och sedan gör en kullebytta fast baklänges:P förstår du?Wadsten sa:misty 540 är ganska otäck. har testat b-flip 2 ggr men det gick inte alls... någon som har bra tips på hur man ska göra så säg till!
Nejj fo helvede! Detta är ju fan de skönaste på studsmatta ! Älskar att langa sånna!charpentier sa:ja tycker bio 450 to side flip är läskigt alltså när du lägger ihop det på samma stuts såå att de blir dubbel volt .. de känns som efter första bion att du gör nåt konstigt.. men sen efter 5ggr så är det inte lika äckligt..