Vilket trick känns äckligast

jag kan ju fan inget,
bio kanske jag driftar fast de e mer skojj änn läskigt:/.

Snurra liggandes 2 varv och hålla höger hand på höger stor tå, hålla vänter han på vänters stor tå. det kan bli lite läskigt..

ja tycker bio 450 to side flip är läskigt alltså när du lägger ihop det på samma stuts såå att de blir dubbel volt .. de känns som efter första bion att du gör nåt konstigt.. men sen efter 5ggr så är det inte lika äckligt..

dubbel back för de känns som man ska landa på nacken o de gjorde jag en gång:P kunde knappt röra nacken på typ 5 dar.....

frontflip 180 tycker ja käns äckligt... kan inte så mycket trick men detta har ja klarat två gånger:)

dubbel backflip to overrotation to backhead to stålkant to dizzy to bloody. hände mig häromdagen

själv tycker jag de är läskigt när man ska se cool ut å va ghetto och hålla händerna i fickorna, då får man så sjukt konstig känsla. tycker jag.

F-flip, det kan gå hur som hälst överslag,du landar för långt fram eller något annat sådant

Jag tycker att alla hopp e äkliga men om jag måste välja så blir det Rabalder på Liseberg... har nån mer än jag varit där?

dubbels är sjuukt äckligt för man vet typ inte vart man är förens man kommit ner

annars är superman misty 720 jävligt scary för man tror man ska landa på ansiktet

flying är lätt äckligast, man går mot en frontflip helt sträckt senn när du är helt upp och ner så viker du in huvudet å landar på ryggen

ja tkr dubbelback. Ja fegar alltid ur och landar på typ 1 ½ eller lite mindre/mer inte rakt på nacken direkt :P
Så jag får nog säga dubbelback för min del.

Victors sa:
Wadsten sa:
misty 540 är ganska otäck. har testat b-flip 2 ggr men det gick inte alls... någon som har bra tips på hur man ska göra så säg till!
ibörjan kan du börja med att du bara slänger dej på ryggen och sedan gör en kullebytta fast baklänges:P förstår du?
Sen måste du försöka hitta mattan snabbt eller vad man ska säga luta huvet bak så du ser mattan så snabbt som möjligt så roterar du snabbare.

charpentier sa:
ja tycker bio 450 to side flip är läskigt alltså när du lägger ihop det på samma stuts såå att de blir dubbel volt .. de känns som efter första bion att du gör nåt konstigt.. men sen efter 5ggr så är det inte lika äckligt..
Nejj fo helvede! Detta är ju fan de skönaste på studsmatta ! Älskar att langa sånna!
Däremot är cork 1080 scary för jag landar alltid på fjädrarna(skyddet har blåst sönder) och superman front av studsmattan är ganska läskigt för jag överroterar alltid och landar med min stackars nos på gräset:(

Tillbaka
Topp